24.2.07

Razmišljanja, odločitve in fotografije :)

Pozdravljeni, danes sem imel budilko naravnano na 7:50. Vstal sem ob osmih in se odpravil na pošto in v Žalec na študentski servis. Ker je bil le-ta zaprt sem moral iti direktno v CE :( Tako sem bil ob pol desetih nazaj na obisku pri sestriču v Šempetru. Potem sem doma razmišljal, kako brezpotreben je tale računalnik, ki mi stoji doma in prišel do odločitve, da se znebim obeh računalnikov(tega doma in onega v LJ) ter si nabavim prenosnika. Namero sem omenil tudi Benotu, ki pa mi je takoj poslal en link na takšen prenosnik, da so se mi še pol ure cedile sline... :) No, ker nisem imel kaj pametnega za delati sem se odločil dodati slike iz pustovanja v Štuku. Oglejte si album, ga pokomentirajte tu ali pa tam pri posameznih slikah! No, ura je 0:09 in trenutno že nalagam drugi komplet slik v svoj album, ko bo nared vam tule objavim link. To bi bilo zaenkrat vse. lp, Gregor

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ej zivjo!

Bi z veseljem pokomentiral slike z pustovanja, vendar je zgleda prišlo do napake in se ne vidijo!?

LP; Benjamin

Gregor Doler pravi ...

Evo, urejeno! Tehnične težave pač:)

persson pravi ...

Slike so v redu. Ne morem si odpustiti, da sem kar nekaj let živel v zmoti. Prepričan sem bil (do ogleda teh slik), da Vaš in Bebar ne pijeta.

Gregor Doler pravi ...

Bebar?! Ta ga že od nekdaj rad zvrne:)

Bory-ja sm pa jz navadil;) Pardon.