5.3.07

Javno opravičilo + nekaj teksta

Pozdravljeni, OK sončenja je konec, preidimo sedaj k resnejšim zadevam... Takoj na začetku bi se rad opravičil spoštovanemu gospodu profesorju Petru Juvančiču, ker ga nisem nič kaj(sploh nič, če smo natančni...) omenil v prvem poročanju iz maturantskega plesa '07. Naj za zapisnik povem, da sem zelo ponosen nanj, saj se je uspešno branil alkohola cel večer(seveda ni to imelo nobene zveze z njegovim zdravjem, khm...), kar recimo meni ni uspevalo najbolje. Tukaj še dokaz: shrani.si Na zdravje s kozarčkom soka, tako je prav! No, kar pa se slik tiče, boste lahko videli da je na začetku bil en velik "foto-session" dvojic, teh in onih... Slike maturantov(ki sem jih jaz slikal!) so bile zbrisane že na fotoaparatu, saj je Bory rabil prostor za random slikanje:) Kot sem že omenil, smo takoj po uradnem delu zavili za šank, kjer je padla prva, druga, tretja runda... In ker smo bili tam že celih pet minut smo se odločili da se odpravimo še za spodnji šank. Tam smo srečali Petra in Acota ter padli v debato. Nato smo se odpravili na plesišče, gospodičnam pokloniti ples ali dva;) Še posebej navdušeni smo bili na plesnim elanom prof. Kropeja. Nato je sledila polnočna četvorka. Tukaj sledi naslednji set fotogafij, saj je Bory imel dosti časa slikariti, saj sva oba še vedno brezhidno obvladala vse korake:) Pa naj omenim še Pungija, Kelemena in Kranjca - naše bivše sošolce, ki so se iz takšnih in drugačnih razlogov odločili, da še malce "potegnejo" dijaško sago, da so lepo odplesali in da jih že pričakujemo na faksu! Toliko zaenkrat, nekaj jih bo verjetno še dodanih, tačas pa ste vabljeni da pokomentirate obstoječe slike lp, Gregor

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ja vežde njeeeeee! juvančič pa kr sokeca - buc buc buc

persson pravi ...

Zdravo,
kira sramota tole, da moram piti samo sokeca. Ampak ja tudi čudeži se dogajajo. Sicer pa sem zadnje čase bolj na zdravi hrani in pijači.
Slika je grozna. Lina je super, jaz sem pa kot ena napudrana lutka... JOJ JOJ JOJ!
Me veseli, da ste se udeležili plesa v takem številu in da se še, kljub temu, da smo vas mučili in maltretirali vsa štiri leta, vedno radi vračate nazaj v gnezdece.
Lep pozdrav vsem!