16.4.07

Izlet v Velenje

Hoj, spet je padel en kratek izlet z motorjem v okolišče kraje(kljub neprespani noči), tokrat v šaleško dolino(pogledat šaleške fante - citat od 6Pack-Lejga,lejga-Čukurja). Startal sem proti Šeščam, pa skozi Šempeter in Podlog, pa mimo jame Pekel do Ponikve. Tam sem se ustavil od "naravnem" izviru Ločanka... Nadaljeval sem mimo Vinske gore pa in kmalu prispel do črno-obrobljene-rumene table Velenje. In zagledal sem Velenjski grad... In se nevede oglasil še na parkirišče lokalnega prhljaja(nevedni poghlejte na modro tablo)... Nato sem pot nadaljeval mimo Šoštanja, kjer je cesta tako sfuk*#%[cenzura], da sem se moral peljati v koloni(normalno pa me vsi prehitevajo...)! Odločil sem se da grem še na brzino v Mozirje in na Golte - ne se bat - samo do gondole ;) In to bi bilo to... za več slik si oglejte album: >>klikni na sliko<<

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Morm te pohvalit. Dobra reportažce pripravljaš o svojih izletih in popotovanjih. Res zanimivo, same fotke so dobre. Na fotografijah imaš dobro izbrane kadre in kompozivije. Bravo

bory pravi ...

Odlične fotke ni kej, postal si že kar mali popotnik na krajše razdalje... :) Bo treba premislt o kakšnem novem prevoznem sredstvu na dveh kolesih, ki bo kos tudi daljšim izletom po sloveniji...

Gregor Doler pravi ...

Jop, sej razmišljam... ;)