24.5.07

Test objektivov

Dragi blog! Danes sma se z benotom odpravila na testiranje objektivov. Testirala sma z njegovim Canon EOS 400. Zadeva je, kako bi se izrazil... Veličastna. Objektivov vseh vrst in namembnosti. Širokokotni, ribje oko, makro... Najbolj mi je, priznam, padel v oči Fish-eye objektiv, ki naredi sliko res drugačno, svojevrstno. En primer je tule spodaj. Avto slikan iz cca 15cm! Še nekaj ostalih slik pa najdete na tem naslovu. Makrotov žal ni zraven... Pa še opomnik - včeraj sem napisal prav lepo obnovo predavanja Nega možganov za vsakogar, ki ga je vodil prof. Iztok Fajfar, predavatelj na Fakulteti za Elektrotehniko. Pa tale moj blog ne bi bil moj blog, če mi ne bi mal pred objavo vse skupaj zresetiral in poslal pol ure tipkanja v nič. Zdaj, če bo dosti zanimanja za navodila, kako se pripraviti na učenje, potem se bom potrudil in še enkrat spisal celotni zadevo. To odločate tisti, ki boste dovolj pogumni in se oglasili po komentarji. Zaenkrat pa Guten Nacht! Ura je 1:11 ponoči... Hudiča no, pa sem rekel da grem kmalu spat! Grrrrr

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Tole je blo res neki zanimivega včeraj... Dober, da nisva z Gregorjem nič zamudil ;)))) (druga zgodba bi lahko bila potopis)
Drugače pa sedaj mi že usmerja pogled na takšne objektive - mater, to ni dober. Če bo šlo tako naprej bom mel potem čist izbočene oči....

LP; Benjamin