7.6.07

Zje*an urnik

Če takole pogledam malo po starih postih lahko vidim, da tole počnem kar pogosto. To da naenkrat objavim dva prispevka, potem pa dooooooooooolgeeeeeee..... cajte ničesar. Mogoče ker je trenutno tak [cenzura] cajt izpitov. Ali pa zato, ker za vsajga porabim pol ure... :) V glavnem, kaj sem že hotel... Aja, no pretekli vikend sem si tako lepo nastavil urnik, kako, kje in kdaj se bom učil. V ponedeljek je bil izpit iz matematike1, potem sem se zmenil še za kosilo, potem sem popoldne še malo lenaril in uredil nekaj izvenšolskih zadev. Potem pa sem se v torek zjutraj, poln elana, napotil v CTK, kjer sem se učil slabi dve urci. Potem sem bil zmenjen za kosilo ob 12h v Emonski kleti. Prvič sem poskusil njihovo grajsko solato. In glej ga zlomka - odkrhnem si zob! Ne, ni kriva solata... Zadnjič se v nekaj tako ugriznil, da me je potem še pol dneva bolelo uho(očitno ze zobu reče poušesnik:) ) in prav gotovo sem si ga takrat poškodoval. No in kličem domov. "Zrihtite mi dohtarja" jim pravim. Kliče ata nazaj: "Ja, jutri maš uro ob 8h." Dobro. Pokličem soseda, če bo kej v Ljubljani. Pravi da čez kako uro, sam gre potem še v Kranj nekaj naložit(P.S. -bil je z avtovleko!). Ja super! Se zmenma in me pobere na Celovški. Domov sem prišel ob pol šestih zvečer... Ne sprašujte. V sredo grem h šintarju®. Grem še na pošto, v trgovino in nato domov. Čeljust me boli, ne morem nič. Popoldne grem na obisk h sosed. Spet mine par uric... Ne sprašujte. Zvečer me kliče Boris: "Čuj, ne bom jz danes hodil v LJ, grema jutri zjutraj." Vredi, bom pač še en dan spal doma. Meni je prav. In tako danes zjutraj odhitima v LJ, kjer sem se uspešno učil skozi cel dan. Nauk zgodbe? Tale moj [cenzura] zob me je [cenzura], da se dva dni nisem mogel učiti, ker mi je popolnoma [cenzura] moje plane. Grrrr. A ni lepo, ko ti gre vse narobe, takrat ko bi res rabil, da bi zadeve tekle brez problemov? G

1 komentar:

persson pravi ...

Welcome to my world. Sej ne, mal je treba jamrat, jaz to večkrat počne, čeprav na koncu ugotoviš, da bi se tud prej jamranja dalo preživet.

Tudi jaz imam zadnje čase take popadke na svojem blogu... pač blogerska kriza bi rekli psihologi. Oba sva boga... :)

Čimprej si pozdrav zob in fajn se pripravi na izpite.