31.10.07

Rutar in pika

Rutar in pika. Rutai in šus v glavo, če mene kdo kej vpraša... Čisto vsak teden: Mega razprodaje, totalna razprodaja, totalno znižane cene... Skoraj vsak teden nam na dom prinesejo Rutarjevo reklamo z enim od zgoraj naštetih sloganov čez celo A2 stran! Ampak če pomislimo, če je vsak teden znižanje, tako da potem na dolgi rok gledano cena ostaja skos ista, kar navsezadnje pomeni pač nizko prodajno ceno. Nobenega popusta. Pač primerno zvišajo "originalno" ceno in voila! In kaj dobimo včeraj domov? ČASOPIS izdan popolnoma iz strani R. ki nam na 1000 in 1 način obrazloži zakaj je nujno da gremo k njim, zakaj je tako ugodno tam in da brez obiska sploh ne gre! Mislim da je Rutarjevo oglaševanje preseglo meje dobrega okusa... Za povrhu pa še taisti slogani po radiu 24/7! Poraja pa se mi vprašanje oz. dve: 1. Ali je slovenski trg sploh dovolj velik, da pokupimo toliko pohištva, da se na ta računi živijo vsi trgovci, prevozniki, montažerji, direktorji...? 2. Če pogledamo recimo komplet dnevno sobo za recmo 4 jurje. Potem pa ti jo ponudijo za 2 jurja, se pravi 50% ceneje... In tako se sprašujem, koliko od teh dveh jurjev sploh dobi proizvajalec sam?! Poleg dela je moral vložiti še material, ki pa definitivno ni poceni. Zdej, al res mi tulk kupujemo v predragem Rutarju, al pa se celotna SLO veja "napaja" iz zagotovo bolj dobičkonosne avstrijske firme? Priznati pa moram, da reklamo so si vseeno naredili odlično. Tako dobro celo, da sem včeraj in danes, čeprav iz ogorčenosti, posvetil del svojega časa premišljevanju o Rutarju. In kaj je to, če ne dobra reklama? Gregor in .

9 komentarjev:

bory pravi ...

MAh....to si zaj povedu za Ruterja, v bistvu pa vsi delajo tak, da prvotno ceno tolk zvišajo, da jo ptem lahk sputijo do meje pri kateri še vedno zaslužjo. Tu se gre pa tut za količinski popust, več naročijo, po nižji ceni dobijo, ptem pa ciljajo na folk, češ da sej če damo vn akcijo bojo vse pokupl. In to jim zaenkrat še uspeva, kajti slovenska družba je nareta tak, da čedalje bolj gleda na akcije, saj navsezadnje euro je bil uveden, uvropske plače še pa nažalost ne in se poraja vprašanje če kdaj spljoh bodo? Evo še en NASLOV za prihajajoče prispevke na blogu..:D

Anonimni pravi ...

bory ti bi lohk blog začeu pisat

Gregor Doler pravi ...

@Bory: Zdej si vrgu v koš vse slovenske prodajalce in njihove reklame. Sej se načeloma strinjam s tem, da imajo vsi isto tehniko pri teh popustih, sam ni blo to moje bistvo.
Vsi ostali imajo svoje reklame. Večinoma so formata A4. Na njih piše akcija. Imajo slike akcijskih izdelkov in njihove cene. Vse lepo in prav.
Ampak R. pa ti uleti v poštni nabiralnik z A2 reklamo, na kateri imaš veeeeedno isto besedilo - totalna razprodaja; noro nizke cene; za pol cene samo ta in ta dan; in še bi lahko našteval...
Ne vem za ostale, ampak mene takšno vsiljevanje in prepričevanje(katero se mi zdi zaradi non-stop znižanj samo navadno zavajanje porošnikov...) o nizkih cenah prav odvrača od nakupa. Mislim da bi raje dal par eurov več, samo da ne dam zaslužit Rutarju...

@aninomni: ti pa bi se lahko podpisoval... ;)

bory pravi ...

Jap... vse lepo in prav, res ima Ruter A2 reklamo, ki je raznobarvno napisana tako ali drugače, z izrazitim povdarkom na nizkih cenah in akcijah, ki se ponavljajo iz tedna v teden, meseca v mesec itd... Zaj pa beri dalje..:D Replika: Ži res da drži vse kar si napisal in jst na kratko obnovil v zgornjih vrsticah, VENDAR Ruter NI EDINI 'pazi zaj to', ki ima reklamo v A2 formatu (to imajo še INTERSPAR, AKVONIJ, LESNINA, itd...) to jih je zele ene par iz glave, na katerih tudi na vse mogoče načine napisano in predstavljeno vse iz njihovih ponudb po seveda NAJNIŽJIH MOŽNIH CENAH kao v Sloveniji. V bistvu pa iz meseca v mesec krožijo pa nekih vzorcih, ki se iz leta v leto ponavljajo itd... Moje mnenje je da vsak mesec vržejo vn akcijo v kateri so predstavljeni izdelki, 'beri dalje: ISTO SRANjE, DRUGO PAKOVANJE' ki nej bi kupca prepričal naj jih kupi.
Seveda Ruter kot Ruter pač to dela na svoj način, 'RAZKOŠNO' pač vse na veliko in zato verjetno take reklame od njega... Očitno se ti je mogu res urink zamert da ga zaj tolk vlačiš po zobeh, al pa je bila reklama ki si jo prelistal le reklama neugodnih spletk okoliščin glede na tvoje trenutno počutje.:D
Da zakjučim z mislijo, dragi DJG, temu se reče, al pa vsaj jst rečem PSIHOLOŠKA PROPAGANDA ('nategovanje ljudi na suho') seveda ne v vseh primerih da se razume. Upam da sem zadel vsaj kak procent tvojega mišljenja s katerim si pisal tole temo, drugače pa tak veš kaj sledi....

bory pravi ...

@anonimni: za kak komentar se že najde čas, za pisanje bloga je pa že problem...:D

Gregor Doler pravi ...

Vau, to pa res prvič slišim... Psihološka propaganda... :D

Zdej, res, se čist strinjam, že drugič, da so vsi prodajalci na istem, kar se tiče reklam, le da ti tvoji našteti nimajo -50%, -60%, ampak imajo npr. -12%, -15%, itd. To še gre, se mi zdi...
Še enkrat, motijo me te zlagane akcije, ker 50% pač ne morejo znižat nekega izdelka, ker pač potem nimajo zaslužka niti prodajalci, niti direktorji, še najmanj pa proizvajalci...

bory pravi ...

Seveda se čisto strinjam glede -50% akcij, če bi blo to res, pol bi že zdavni zaprl trgovine ker nebi meli od česa živeti, kajti ob 50% znižanju, bi bil zaslužek tako majhen da še za plačo nebi mel, kje so še vsi drugi stroški....:D

Gregor Doler pravi ...

No, sam da se strinjamo :D

persson pravi ...

Mene je Rutar že dvakrat fejst razočaral. Nič pametnega, vse draago, čeprav z nekimi kvazi popusti! v glavnem, dam jim raje črno piko, kot modro.