14.1.08

Video: Oda Juveku

OK, ker sem v zadnem javljanju obljubil tudi video tele "pesnitve" in ker je "tarča" požegnala video, iz tega sledi... Spoštovane bralke in bralci, v zadovoljstvo mi je, da Vam lahko premierno predstavim trud našega tria A=3 tudi v video obliki! Samo tukaj in samo za Vas!! (pretiravam?) V primeru da vam zadeva ne deluje tukaj, pa uporabite spodnjo povezavo. Klik do filmčka! P.S.: Če vam ne deluje ne tukaj, niti ne na youtube, potem verjetno uporabljate Opero ali Konquerorja v Linuxu:) Poizkusite s Firefoxem!

20 komentarjev:

persson pravi ...

Spoštovani poeti!
Počaščen sem, da sem vaša muza, čeprav bi imel na pesem in video lahko kakšno pripombo, se bom vzdržal. Zakaj? zato, ker dopuščam umetniško svobodo in podpiram mlade v izkazovanju umetnosti. Če sem se tokrat našel jaz kot center tega, še toiko bolje. Vem pa, da je bilo vse skupaj navdahnjeno s produktom fermentacije glukoze s pomočjo encimov kvasovk.
Pa še nekaj. Slava in omenjanje slavnih potegne za sabo tudi negativne stvari. Za omenjanje mojega imena bom začel računati in sploh se ne zavedate, koliko vsa bo tole stalo. A o tem pa kdaj drugič. Kar tako dalje.

Anonimni pravi ...

Si slabo prebral oz poslušal? Sploh tisti del na koncu (p.s.).

In zakaj si se vzdržal pripomb? So tako slabe, da jih ne bi prenesli?

persson pravi ...

Niso slabe, saj sem vas pohvalil, mladi poeti.

bory pravi ...

hmm....ja persson če si za, ptem bi se pa dal dogovorit za kak mini poselček od kerga bi vsi mel zlo velik...:) Zdej vidm da mamo zeleno luč, no v bistvu sm ti hotu sam podevedat da v naših glavcah že nastaja nadaljevanje tega filmčka, naslov pa nej zaenkrat ostane še skrivnost. Z upanjem na uspešno poslovno sodelovanje te lepo pozdravljam. Uspešni posli pa tak veš kje se sklepajo, tak da lahk zaj kej večrat polkičeš trio adijo A=3 na kak drink...:)
Aja na tvojo srečo al pa žalost v nadaljevanju nea bo prikazane golote moških(v tem primeru Boryjeve), ker pol me čist prevč folka prepozna na ulici, black ice pa se tak more sprehajat po ljubljani pod krinko(neuradni podatki, ampak 'bojda' je oblečev v barbiko), če ne bi ga oboževalke tak raztrgale...:),seveda kar pa ne izključuje ženske golote, zato pozivam vse morebitne kandidatke ki bi si upale malo in še več, da se mi javijo. Jap včasih je pa res fajn da držiš sam mikrofon, če ne si čist preveš oblegan, a ne black ice???...:D

Anonimni pravi ...

Res je, imam resne probleme z ljudmi (večino z nežnejšim spolom) na ulici. Danes sem v LJ zdržal samo par urc, nakar sem se moral umaknit nazaj v domači kraj, kjer še ni takega navala oboževalk.

bory pravi ...

ja vem kok je to black ice, sej je persson povedu da ma slava tut vlk negativnih stvari in to je ena izmed njih. Potrp še mal da izdamo nadaljevnje filmčka in s tem povečamo priliv sredstev, pol si bomo pa že lahk mogoč prvošl kako VIP varovanje...:D Srečo mamo da naša slava ni dosegla naših domačih krajev, da se mamo vsaj kam skrit in v miru sprehajat, ne da bi nas oblegala množica ljudi...:D Ej folk ka spljoh veste kdo smo mi A=3???

Anonimni pravi ...

dober dan! vem vem kdo ste, to ste uni trije urink deci ko neki lapate pa nč ne povete. Sam vete jst bi pa nastopala v vašem nadaljevanju. Vete jst se zlo rada gola gledam pred špeglom v kopalnic, pa čeprav sm stara 66 let, še zmerom zgledam ko 20 letnca, no ja mal pretiravam, ko ene 21 letnca pa res. No se vam bom javla pa se bote lahk prepričal na lastne uči. No, pa fajn se jemte.

Lp, Micka iz Glaža

Anonimni pravi ...

Micka, najprej lep pozdrav. Kako se kaj imate v Glažu? OK velja, prijava sprejeta; ko se bo prijavilo nekaj več deklet, te obvestimo o času in kraju avdicije.

Naj te obvestim (in tudi vse ostale kandidatke), da je treba s seboj na avdicijo prinesti:

- tigraste tangice s cofkom
- nedrček iz šmirgl papirja
- kondom iz ovčje čreve
- drekpumpo
- pocinkan špohtl
- 3kW vibrator (ali močnejši)
- japonke

Upam, da se kmalu vidimo. Že komaj čakam.

LP

persson pravi ...

Meni je zelo žal, da se bory in blackICE srečujeta z negativnimi posledicami slave. Zvezdniki pač živimo tako življenje. Svetujem vam, da si priskrbite tole pesem: Simple plan - Welcome to my life.

Glede golote pa imam eno željo. V nadaljevanju pa bi rad videl seskualne prizore med Boryem in Micko in Glaža. Upam, da me boste uslišali. Če boste podvrženi brutalni cenzuri pa mi cenzurirane dele pošljite na mail.

Anonimni pravi ...

Pozdravljen black ice, vesela sm da ne zapostavljate nas starejših že napol odpisanih ljudi. Zanima me sam, ker nimam tigrastih tangic če lahk sabo prnesem kožo od tigra, vete sm bla enkrat v afriki pa me je tiger napadu pa sm ga šausnala pa je kr dol padu, pa sm si dala kožo naredit, cofek pa bom ži enim palču na vrtu splela pa ga z limom nalimala na kožo, a to vela? Glede šmirgl papirja pa špohtla mnde ne bo problema. Ja faloti vi, zdej sm glih žarnco menjavala pa sm bla na lojtri pa sm si pršla gor zakaj drekpumpo - da bomo drek iz ovčje čreve spumpal pa za kondom uporabl, pol mi je še pa žarnca zasvetla. No pa sam dva problema oziroma vprašaja še mam. In sicer oba sta bolj problema, prvi je da nimam japonk, ka vela če kr ene par lukn v batafukrje naredm? Drugi pa je, vete jst žvim zrom transformatorja pa mamo štrom kr direkt vezan (mim števca, sam ne okol govort), pa je moj mož, no vibrator sm misla napisat mal bolj močn, no sam 10kW je močn, vete mam mal bolj močne kosti pa nucam mal bol močno dozo, sej vete ko mislim. Prosim vas da mi probate čimprej odgovoriti na moja vprašanja in probleme, najbolj važn mi je glede vibratorja, ker če ne bote mogl dost močnga štroma prštimat bom mogla s sabo prnest mojga žepnga vibratorčka, vete vedno ga nosm s sabo v gelttošlu, sej človk nkol ne ve kdaj ga zagrab po še. No pa pozdravlen bote.

Lp, Micka iz Glaža

Anonimni pravi ...

Mislim, da ne bo problema, se bom pa še posvetoval z drugima dvema članoma komisije.

Vaš vibrator bo pa res mal premočn za naše električno omrežje, bomo mi samo za vas prpravl hiltija (unga za štemat). Upam da bo ok.

Anonimni pravi ...

No sam to še, glejte da bote mel zlo raznolike nastavke za hiltija, vete jst sm zlo igrljiva, se včas počutm ko prava tigrica. Upam da se kmal ponovno spet čujemo. Hvala lepa za vašo prijaznost mladi mož. No pa bog z vami.

Lp, Micka iz Glaža

persson pravi ...

Micka, ko bood nardil v krškem še eno reaktor, boš ti stara že 80 let in takrat bodo taki vibratorji že v redni prodaji.

Še enkrat Bory in Micka: ČAKAM! BlackICE pa ima tak in tak fetiš, če lahko gleda. :)

Anonimni pravi ...

Pozdravlen! Čujte pobi kdaj bo kej avdicija, vete jst že dva dni tule pr nas poštarja gnavim če je kej pošte za mene, pa še nč. Če me slučajn vi tkle na suh nate&*ujete, vedite tolk da pridem jst v dolino s svojo dvocevko pa vam riti s šrotom nafilam. No tolk v opozorilo da se ne bote delal norce z mene. Vete jst sm že zlo neučakana, posebi ker še nism nkol s Hiltijem, sej vete o čem mislm, moj pes pa je že tut bolj na konc z živlejem, vete ga mal uporabljam za vajo pa čez 380 V spušam da ga mal trese, pol ga pa mal med noge stisnem, sej vete zaka, da na avdiciji pol nebi izpadla taka amaterka. No pa pozdravlen bote.

Lp, Micka iz Glaža


No pa mal pohitte.

Anonimni pravi ...

Avdicija je 9.2.2008 v dvorani Golovec v Celju. Ob 20h je uradni del, za tem pa še pevske in pivske delavnice.

Anonimni pravi ...

Hm, video dela lepo v Operi v Linuxu.

persson pravi ...

Komaj čakam, da vidim Borya in Micko na velikem platnu.

persson pravi ...

@black_ice- tako imenovane delavnice so ti zelo dobro uspele. Kako je pa kaj s kandidatkami? :)

Anonimni pravi ...

Najprej so se ustrašile razbitega ogledala (ki menda prinaša 7 let nesreče), dokončno so jih pa pregnali varnostniki.

persson pravi ...

In kaj bomo sedaj? Bomo povabili Nives?