23.3.08

Dragonja in Joško Joras Superstar

Danes sem na PopTVju gledal oddajo 24ur, v katerem je bilo 15min posvečenih razpravi glede (ne)ureditve Slovensko-Hrvaške meje ob Dragonji. Voditeljica je imela tri goeste v studiju(neko kokljo, Jelenčiča in nekega poslanca SD) in Joška Jorasa na video zvezi. Prvo kot prvo mi ni bilo jasno, kako je lahko jelenčič vedel več o zgodovini in dejstvih iz knjige, ki jo je napisala njegova sogovornica - očitno je bila njena funkcija soavtorice le v tem smislu, da je črtala ven, kar bi lahko njeno ministrstvo postavilo na laž, samega bistva pa ni ne vem kako dobro poznala. Potem je kmalu sledil vrhunec večera - Jelenčič se je razburjal glede tajnosti podatkov in prikrivanje podatkov posebni tajni komisiji. Nakar mu je spet ta "soavtorica" odgovorila, pazi to, da podatki sicer niso tajni, morajo pa člani te, tudi tajne komisije, ki preučuje zadevo, dobiti dovoljenje za ogled. Mislim, kateri bumbar lahko dovolil, da se taka nesnaga zvleče na vodilne položaje ministrstev in političnih strank?! Eh, ni treba odgovarjat, sej itak vsi vemo kdo... Drugače pa je bilo soočenje zelo zanimivo in predvsem smešno, če seveda odmislimo problem meje, za večino zabavnega programa je seveda poskrbel neomajni Zmago Jelenčič Plemeniti. "Žalte me, žalte me, jz sm se 91ega boril za domovino, za vas pa bog ve kje ste se skrivu..." in še dosti podobnih ocvirkov. Sem si skor zaželel bit politik, sploh če se majo vsak dan tk fajn :D

Ni komentarjev: