30.3.08

Savinjska dogaja!

Včeraj smo se zmenili, da gremo zvečer na eno pijačo na Bowling Planeta Tuš in tako se je tudi zgodilo... Tam smo bili do enih pol 12ih, potem smo se odpravili proti domu. Ko me je Bory pripeljal do Podloga in sem se usedel v svoj avto, me je prijelo, da se grem še malo zapeljati po Savinjski dolini. Tako, brez načrta, samo avto sem hotel malo razmigati... :) Pa se pripeljem do Šempetra, zavijem desno in prvi šok - avtomobili parkirani po pločnikih, na avtobusni, pri Izbi(čeprav je bila zaprta), pri Nekropolisu... Salsa laufa! OK, si mislim, je že bila kaka "tematska" fešta... Nato se peljem mimo Sedmice in drugi šok - nikjer placa za parkirat! POL-NO! OK, si mislim, je že bla kaka "tematska" fešta... Nato se peljem čez Vransko, dve gostilni odprti - obe polni. OK, si mislim, pač lokalni pijančki, je že vedno tako polno... Nato se peljem še malo naprej, mimo Luna Bar-a in četrti šok - avtomibili parkirani do križišča za Kamnik! Mislim, gostilna nabito polna, avtov(ne pretiravam) zihr čez 30. OK, si mislim, že majo kako "tematsko" fešto... In se odpeljem proti domu. Očitno sem pozabil, kako dobro ga znajo(znamo) savinjčani feštat. Kako bo šele poleti, ko se promet poveča s temperaturo. :) Sploh ne bom več v Celje hodu. Ne vidim razloga zakaj bi... Je kdo za akcijo drug teden? :) lp

2 komentarja:

Black_ICE pravi ...

Mogoče pa js.

Anonimni pravi ...

al pa jst...HEHE...sam k nimaš cajta!!jao jao....