29.6.08

Spust s kanujem po Savinji

Evo, po dolgem času spet nekaj za poročati. Preteklo nedeljo(no, včeraj....) smo se odpravili v Zgornjo Savninjsko dolino, na spust s kanuji. Organizator je bil celjski klub monociklistov. Jaz sem se uštulil, da ne bote čudn gledal, ko zdej jaz delam na monociklu! Izvajalec spusta je bilo društvo Jakob iz Ljubnega. Udeležencev je bilo 18, razdeljeni v dve skupini, jaz sem bil pri tistih "norcih" ki smo šli prvi. Potem se je izkazalo da nismo bili taki norci, glede na to da smo po končanem spustu in med potekom spusta druge skupine prav umirali od vročine - v SENCI! Tako da jim nič ne zavidam... :) V glavnem, bilo je doživetje, ki ga bom, ob priliki, z veseljem ponovil. Da je bilo doživetje popolno, sem poskrbel kar sam, ko sem se dvakrat skoraj utopil(sej ne, ni blo tk hudo!). Motilo me je mogoče edino to, da je bila voda malo prepočasna in preplitva. Najbolj je bilo razočaranje, ko sem videl ene take hude brzice, pa veslam ko nor proti njim, da bi bla brzina ja čivišja, pol pa je nardil mal bam-bam-bam, pa je blo vsega konc! :D Naslednjič grem nujno spomlad al pa enkrat po neurju. Gregor-Doler-blog ocena: dolžina: zadostna ;) akcija: mal premal priporočamo: da Evo, to je to, kar se kanu-janja tice. Naslednji je rafting. Organiziral bom jaz, neki kandidatov je že, neki jih še rabim. Zgodilo se bo enkrat to poletje. Kdor ima željo, naj mi PROSIM javi! -Več nas je, bol bo luštn... lp, Jorge

Ni komentarjev: