25.8.08

Dolgi ponedeljek

Oh, pa še kako drži pregovor "Dolgo kot ponedeljek..."! Danes nisem šel na šiht, ker sem bolan. Ura je 11. Kasneje moram it k zdravniku. Samo šele ob 3eh. In to je še takoooo daaaaleč! Učiti se moram. In to 100listov(200strani!). Sem na drugi strani. še 99listov. Oh, kako daaaaleč! Današnji dan uradno razglašam za enega tistih dni, ko lahko rečemo samo nej gre vse v tri...*khm* *khm* G P.S.: Vabljeni vsi, da najdete način, da me razvedrite...

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ja ti bogi bogi, 200 strani more predelat... bogi. Prid na naš faks, ko moreš za en predmet predelat v povprečju 2 knjigi in popisat 2 zvezka vaj, da sploh lahko kej napišeš na list ki ti ga dajo predse, pol se ti bo pa zdel tistih 100 listov pravi vrtec ;-)

Anonimni pravi ...

Hei!

Tudi meni gre tale ponedeljek presneto na živce. Se pa soočam s podobnimi težavami kot ti-učenje, pa še mnogo drugih, ki se pojavijo ravno na ponedeljek:>!

Lp, Nives

Anonimni pravi ...

Hei!

Tudi meni gre tale ponedeljek presneto na živce. Se pa soočam s podobnimi težavami kot ti-učenje, pa še mnogo drugih, ki se pojavijo ravno na ponedeljek:>!

Lp, Nives

Martina pravi ...

Tudi men se ta ponedeljek tako presneto vleče, kajti slabe novice kar ne nehajo prihajati... Naj že mine ta dan!

Unknown pravi ...

Hmm, pa poglejmo. Zjutri preslisim budilko, krepko zaspim, zamudim na sestank s sosolko, pol dve uri iscem kako odprto citalnico v lj (majo vse neki poletni urnik), ko jo najdem, ugotovim, da sm pozabla zapiske doma.. pol picim delat, pa sele tam ugotovim, da sploh nism pisana na urniku za takrat, ko sm prsla.. Zdle zvecer pa napisem msg, ce je kit a.k.a. fant od moje cimre maje pri nas spet in posljem maji namest kerikoli drugi cimri.. Se kaj bols pocutis? :) sej bo pa torek tolk boljsi.. pa ja de:) LPV

Gregor Doler pravi ...

@veronika: ej, jz bom pršu enkrat v LJ pa te mal spremljal po opravkih, ker imaš vedno bolj in bolj tragikomične dogodke takole v vsakdanjiku. Smem? :)