1.9.08

kaj lahko dosežeš s komunikacijo

Danes me je Bory na kafetu zaslišal kdo je "srečnica" iz ene prejšnjih objav in posledično razkril, da je že nekajkrat šel na blog in ni blo nič novega gor... Pa sem se odločil, da ko sem prišel domov, odjadral mal po spletu, pregledal pošto in komentarje na blogih... No, ker sem ravno prej popoldne razmišljal nekaj v tej smeri sem spodaj pripel en vic, ki mi ga je Nives poslala na mail. No, takole gre: V gozdu se je govorilo, da ima medved Medo seznam živali, ki jih bo pojedel. Pa se prvi opogumi jelen in gre k Medotu. Jelen: "Medo, je res, DA imaš seznam živali, ki jih boš pojedel?" Medo: "Res je." Jelen: "Sem na njem?" Medo: "Si." In naslednji Dan najdejo mrtvega jelena. Pa se opogumi volk in gre k Medotu: "Medo, je res, DA imaš seznam živali, ki jih boš pojedel?" Medo: "Res je." Volk: "Sem na njem?" Medo: "Si." In naslednji Dan najdejo mrtvega volka. Tretji Dan se opogumi zajček in vpraša: "Medo, je res, DA imaš seznam živali, ki jih boš pojedel?" Medo: "Res je." Zajček: "Sem na njem?" Medo: "Si." Zajček: "Me lahko zbrišeš?" Medo: "Lahko, ni problema." Nauk zgodbe: komunikacija je ključ do uspeha! Pa vi? Dovolj komunicirate? Dovolj, da vas ne bojo dobili "moderni medvedi", v tem modernem svetu, v svoje zobe? :=) lp, Gregor P.S.: Sej vem, da vic ni nek hudo zabaven, lahko napišete kakiga bolšega v komentarjih... :D

4 komentarji:

bory pravi ...

hm...komunikacija ja, ka je že to??? aja neki v vezi s telefoni a ne?
Ka vem, jst trdno stojim za tem da je komunikacija ključ do uspeha, ker če si tih ko rit, s tem res ne dosežeš nč kej ...
Zato je včas tut prov če kr neki lapaš(seveda v mejah normale) pa nč ne poveš, nkol pa ne veš kaj lahko takrat ali kasneje dosežeš ali pridobiš s tem...ko si pač neki lapu(v mejah normale al pa en čink čez) brezveze :D

Anonimni pravi ...

@bory: Saj zato pa jaz toliko govorim:>. Upam, da me sedaj zastopiš:>. Samo jaz ponavadi ne lapam kr neki ampak kaj konkretnega povem.:>

Lp, Nives

bory pravi ...

ja maš prov... o tem bi se pa še dal kej debatirat ja :D

Anonimni pravi ...

Ne ne, čist dost zabavn je, ker je še realn zraven in se vsak najde v bjem. Zato mogoče ti ne udari tako na smeh, ker veš, da je res.