16.10.08

Finančna kriza včasih dobro dene

No, ja, lastna finančna kriza mi nič kaj dobro ne dene, pravzaprav se jo z vsemi štirimi otepam, ampak vseeno... :) Danes sem prišel domov in tam me je čakalo pismo iz Nacionalne Finančne Družbe. Sem si mislil, hja, spet obvestilo da nisem(kot že 15let ne...) nič delnic prodal in nič delnic kupil... Ampak ne! Je bilo notri zapakirano obvestilo o izplačilu dividend! Sprva sm sam čudn pogledu pa si mislu "WTF?!", a ni kao finančna kriza zadnje čase v Sloveniji?? In vidim, da so moje delnice NFD1 letos kar bogato obrodile. In še pohvala za zelo dober tajming,  ker trenutno mam vsa sredstva vložena v oldtimerju... :) Pa vi? Kok se kej mate? Jz mam totalno super dan! :) Gregor

3 komentarji:

Benjamin pravi ...

Potem pa hiter juter zjutraj na SiMobil po novo "igračko"

Black_ICE pravi ...

In kolk je blo, če ni skrivnost?? Hja men gre kr fajn, naslednja dva meseca bo pa še bolš. Pošta dobr plača ;)

Anonimni pravi ...

Tudi jaz sem dobila pred slabim mesecem izplačane dividente, mislim da je znesek previsok, da bi ga tale blog prenesel, no ampak vseeno zaupam. Moje izplačilo je znašalo 0,80€!!!! Mislim, da mi za Lizbono ni treba nič več dajati na stran:>.
Skratka, tudi moja denarnica oz. plačilna kartica se hitro prazni, še posebno sedaj ko je toliko izdatkov.
No black_ice potem vem kdo naslednjič časti:P.

Lp, Nives