13.11.08

Kvantum sočutja

OK, zdele sem direkt iz Planeta Tuš, kjer sem s cimroma pogledal novega J. Bonda.
Moje mnenje o filmu sledi... V celotni zgodovini 007 filmov je tale najverjetneje edini gadget-free film! JAO!
Mislim, da govorim za vse nas tri, da smo z obiskom kina pričakovali (vsaj) standardno bondovsko akcijo. Ampak ne! Namesto tega sem jaz cel film zehal(začelo se je že na začetku, ko je neka 5min uvodna špica z napisi sodelujočih), oseba na desni je zlezla že skoraj iz stola dol, oseba na levi pa je vztrajno dremala :) Na začetku se je začelo obetavno. Z Aston Martinom in Alfo Romeo. Potem so oba razbili in film je padel v koš... Potem so se celi film okoli vozili s Fordi, telefonirali s SonyEricssonom in enkrat (celo) uporabljali pol-vohunske slušalke. Zaključek sledi... Naslednji teden grem spet v kino, na eno spodobno akcijo, da malo popravim okus... Pa fajn se mej! Gregor

3 komentarji:

Nives pravi ...

Sem verjetno ena redkih, kateri ime Bond pričara nekaj bednega. Nikoli ga nisem marala in to sem lani še potrdila, ko sem zdolgočaseno gledala Bonde ob petkih zvečer. Res ne vidim, kaj fascinantnega je v teh ljubih filimih?!

P.S.: Če si želiš pogledat kakšen nevsakdanji film pojdi na LIFE, ki poteka te dni v Ljubljani.

Lp

Unknown pravi ...

Js pa.. ce sem iskrena.. nism se nikol gledla nobenga Bonda, ker je blo ze dost, da sm slisala kej o kakih ''nevidnih avtih'' in to, pa se sploh nism spravla kam blizu kina:)
Je pa tud LIFF posebno dozivetje, se strinjam.. js sm namrec naletela na zelooo nevsakdanji film:s ampak bols ko Bond je pa ze bil:P

Nevi pravi ...

Punce, ka pa je zdej to?! Ok, priznam da Kvantum ni bil najboljši Bondov film, sam pa še vseen ostaja BOND! Tradicija, seksapil, ekšn, mal surovega šarma... No, pa tut kar se same družbeno-politične ideje filma tiče...noro! Da v zameno za strmogljavljenje vlade v Boliviji, Green dobi nadvlado nad največjim skritim virom vode v Južni Ameriki, preko Kvantuma pa hoče da dobi voda prevlado nad nafto in tako spremeni stanje na svetovnem trgu ter politični areni!!! Da pa hoče maščevanje za svojo usodno ljubezen je pa itak čist hudo!:D Edino kar me je razočaralo je to, da ga zgoraj brez v filmu pokaže sam enkrat:D
Dragi fantje, za naslednji film se pa že govori, da se bodo vračali nazaj k vašim vohunskim igračkam:D
A sm čist preveč navdušena, ha? No, če se komu kdaj zahoče čvekat o Bondiadi...gremo na kavo:)