2.11.08

Peugeot in njegov levček

Danes sem(z namero poseči po kostanju, ki je že lepo cvrčal v kaminu) stopil čez vhodna vrata in edino kar sem videl na dvorišču(kar se zgodi recimo... nikoli!) je bil en star peugeot 106(moj, kajpada...). Ker se spredaj šopiri tak 2D levček, me je prešinilo, kakšna je zgodba za to živaljo... Nekoristna informacija? Že mogoče... Ampak to me ne bo ustavilo, da ugotovitve delim s tabo ;) No, takole je. V začetku 19. stoletja je kvalitetno izdelano orodje, še posebej rezila, prineslo velik uspeh bratom Peugeot. Da bi proslavili to dominantnost, so se za njihov paradni znak odločili za leva, ki je odražal prevlado, ostrost in moč svojih zob in šap. Vse lovske sposobnosti so bile simbol za ostrost in kvaliteto njihovih rezil. Prvitni znak je zasnoval graver Justin Blazer, leta 1847. Od takrat so znak že neštetokrat prenovili. Lev že več kot stoletje in pol simbolizira kompletni asortiment Peugeot proizvodov in zanimivo, da kljub današnji prevladi avtomobilske panoge, Peugeot ni uporabil leva na njihovh avtomobilih do leta 1933. No, če si tole prebral/a do konca, potem si bogatejš/a za eno informacijo, ki jo lahko zaupaš ostalim, ko kdaj takole ob pijači nastane neprijetna tišina... :) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Aja, pa ne pozabim pokomentirati lova na čarovnice... Kraj lova je bil na planetu Tuš v celjski galaksiji. Moram poročati, da čarovnic skoraj da ni bilo(oziroma so bile vse pod krinko ali pa so se posodobile in so namesto metle s sabo v torbici prinesle kar prenosni sesalec... hmm?). Je pa bila zato dobra stara druščina, katero sem, priznam, že kar pogrešal. Bo še treba kakšno akcijo v kratkem izpeljat... Aja, je že splanirana... Pa ne ena:) Za več info me kontaktirajte:P Lep nedeljski pozdrav! P.S.: Trenutno nimam nič za pripisati v post scriptum... Moč navade. :)

Ni komentarjev: