5.12.08

Veseli december

Petek zvečer je in ker bi se moral pripravljati na ponedeljkov kolokvij, doma berem spletne dnevnike, namesto da bi informacije pridobival osebno ob kakšni šalci črnega čaja...

In gledam, da je zadnja objava tule gor še iz novembra. Zato tak naslov - Veseli december. Želim ga vsem, ki se kdaj pa kdaj oglasite v mojem "zbiralniku misli". Za vse podrobne želje bo še čas... ;)

Kaj je kaj novega? -Prenosnik mi je SPET crknil(tudi zato ni blo objave prej kot danes). Ampak kjer je volja, tam je pot! Sem ga tako dolgo dregal da sedaj dela kot švicarska ura. Prej je delal bolj kot švicarski sir... :S

Kaj je še novega?

-Uživam vsak trenutek vsakega dne. Kot bi to moral početi vsakdo... Pet pik za mene. :)

-Ugotovil sem, da tudi v MB poznajo kuhano vino ali strokovno "kuhančka". Pet pik za MB.

-Malo sem posodobil videz danes. Čisto malo. Ziher v živo sploh ne boš opazil/a razlike.

-Uspešno se upiram ustvarjanju Netloga in Facebooka. Pet pik za mene. :) O smiselnosti teh zadevšn bomo še kdaj v kratkem razpravljali. Be ready. ;)

Zaenkrat je to vse.

G

P.S.: Pismo Miklavžu!

Dragi dobrotnik,

letos sem ti nekako pozabil napisati svoje želje, kaj mi naj prineseš, ker sem bil celo leto tako priden.

Ker verjetno že stojiš na štartu, bom letos pisal samo za eno vlko vrečo suhih marelic, ki se mi jih je par dni nazaj zluštalo, in ki ti jih je ziher ostalo še na tone, ker je vedno več otrok žlehtnih in ti te zadevšne preprosto... ostajajo. :)

P.S.2: Upam, da si ti pisal/a dovolj zgodaj in bo jutri miza polna daril in dobrot.

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

js bi rekla rajs, da so otroci dandanes zbircni in zato mu ostajajo suhe marelice:)

Black_ICE pravi ...

No vsaj eden, ki se (poleg mene) upira Netlogu in Facebooku. Včasih je res težko, ampak zaenkrat nam še ratuje:)

persson pravi ...

Ne bosta se dolgo upirala. (tole kar sem napisal, sicer samo poglablja vajino upiranje)

Tudi jaz sem bil priden in sem dobil copate, tušgel, čokolado in sadje. Hvala Miklavž.

Gregor Doler pravi ...

No, bo še kdo drug zaupal, kaj mu je Miklavž prinesel? :)

Black_ICE pravi ...

Brand new smučarsko bundo;) Da me na Golteh ne bo zebl. Aja pa v Lizboni. :)

Persson, če se ti nisi mogel upreti, misliš, da se jaz tudi ne bom mogel? Me je pa danes 13 let starejša teta vprašala, če sem na facebooku, sem kr velke foke dobu:)))

bory pravi ...

tolk za intermeco, po facebooku krožjo neki jači virusi trenutn, tak da, vlk sreče da ga ne stknete...