22.12.08

Zakaj se možganske celice ne obnavljajo?

Evo me, pa sem po dolgem času spet prišel za računalnik, da malo pregledam kaj se dogaja po svetu in po spletu. Pa vidim da nič kj ne zamujam, Slovenci je*emo hrvate, kar se mi zdi korak v pravo smer(prav prijeten kontrast, glede na to, koliko let že oni je*ejo nas!). Ostalo se trenutno ne zdi vredno objave. :) Da spet obrazložim tale zgornji naslov današnje objave. Za mano je brez dvoma eden najbolj odbitih tednov letošnjega leta(ali pa še kakšnega nazaj). Pa naj začnem s ponedeljkom. Kot vesten študent sem dopoldne aktivno sodeloval na faksu, nakar sma se z Boryjem odpeljala proti Ljubljani, z namenom da si ogledama mesto(no, vsaj jaz...), da spijema kakega "kuhanca" in se srečama s kolegi, ki jih že nisma videla sedem laških let. In prav uspešna sma bila pri izpolnjevanju ciljev. Srečal sem nekaj oseb, ki jih osebno nisem videl že res oh-in-sploh časa in smo malo nadoknadili s prijetnim klepetom. Tudi kuhanega vina se je dosti spilo, ampak moram priznat, da neka huda kvaliteta ni bila, sploh glede na to, da ni bilo nobene gužve in niso imeli kaj šparat... Potem, ko so ob ljubljanici gostilne zaprli, pa sem si privoščil še ogled osvetljave, ko smo se skupaj odpravili Pod Skalco. Za zakjuček pa se je A=3 tim(plus radio Nives) odločil še za privat zaključek v Šiški, kjer smo vztrajali do 4. ure ponoči, nato pa smo se odpeljali proti Mariboru, ker sem jaz, ubogi študent, imel zgodaj zjutraj laboratorijske vaje in sem se moral na njih še pripraviti... No, to je bil ponedeljek. :) V torek se je začelo, kot sem že rekel, z laboratorijskimi vajami(tam ene... 6ur!), nadaljevalo s petimi urami predavanj. Fuuuj! Ob sedmih je bila pri nas v stanovanju organizirana fešta, katere sta se udeležila md drugimi tudi dva ljubljanska študenta. Soglasno smo se odločili, da je fešte konec ob 11ih, ostali gredo proti Štuku in tam nadaljujejo fešto, ampak to bi bilo prelepo... Namesto tega je naneslo tako, da smo potem VSI skupaj odšli proti Štuku, kjer nas, glej ga zlomka, niso spustili noter, saj je bilo nabito polno. Očitna izbira je bila gostilna čez cesto. Artur se ji mende reče, kjer sem takoj po vstopu imel na mizi že kar ene tri shark-vodke, ki jih bilo škoda stran zliti... :) Moram priznati, da sem se jaz osebno imel noro fajn v tisti mali gostilni, saj je bila prava družba in pravo vzdušje. Resda nekateri niso tako uživali, ampak jaz si nisem mogel pomagati... Ko so ostali že vsi šli proti domu, sma se z Natašo odločila, da grema pogledati še na Štuka, kjer sma potem še plesala kakšno dobro uro in se nato le odpravla proti stanovanju. Ko sem prišel v stanovanje, sem se stuširal, prebral skozi snov, pojedel sirovo štručko in odšel direktno na kolokvij, ki mi je, glede na okoliščine, šel precej dobro. No ja. Občutek je dober... za rezultate še ne vem. No, pa to je u bistvu zdej že sreda. Po kolokviju sem imel še štiri ure predavanj, nato čas za kosilo, nato pa še štiri ure vaj. Prisostvoval sem na vseh urah! Ker so mi prejšnji dan na Štuku izgubili šal, sem se odločil, da grem vprašat, če je kaka možnost da ga dobim nazaj in glej ga zlomka, šal me je čakal v garderobi. Ker pa sem s sabo vzel tudi Boryja, si nisma mogla kaj, da ne bi spet zagreznala in sem komaj pricapljal do stanovanja. Ko sem se ulegel v posteljo se nisem mogel niti pokriti. Zaspal sem v trenutku. Totalen razčefuk, če mene vprašate... V četrtek se je zgodba nadaljevala... Spet laboratorijske ob sedmih zjutraj. Pa pol še šest ur predavanj za povrhu. Ko sem bil konec z zadnjo uro sem se s svetlobno hitrostjo pobral iz Maribora, z najboljšim namenom - da se grem domov malo naspat. In sem se kar dobro držal načrta. Tisti večer je padla le ena pijača v Salsi. V petek pa sem se šel prvič resno bordat na Golte. Na sneg smo stopili ob 9ih zjutraj in, razen za eno kuhano vino, nisem stopil dol iz borda. Tam do ene dveh popoldne, ko me je zagrabil krč, da niti stati več nisem mogel... Prvovrstno shreddanje! :) Potem sem popodlen imel še ene opravke po savinjski, zvečer pa sem šel v kino glda Madagaskar 2. Film je bil nad pričakovanji. Resnično vsaj tako smešen kot prvi del. Priporočam. V soboto sem celi ljubi dan po malo delal različne zadeve in v glavnem premišljeval al bi al ne bi zvečer šel še na koncert. Ker sem dobil prevoz, seveda nisem mogel zamuditi priložnosti in sem kajpada šel. Koncert po mojem okusu. Ful brez gužve :D Nedelja. Musklfiber. Deprivacija spanca. Prehlad. Obup. To je to za tokrat. Sej bi še kej napisal, pa se mi stršno mudi na predavanje. Ciao! Gregi

Ni komentarjev: