26.1.09

Clipperton island

Danes dopoldne sem iskal destinacije, kam bi letos šel dopustovat po all-inclusive varijanti. Na Hrvaško pač ne gremo letos, ane?

Pa sem si za hec odprl karto sveta in s prstom obkrožil svet... Pa sem našel kar nekaj dobrih izletniških točk, kot npr. Dominikanska Republika, Karibi, Šri Lanka... Pa pustmo to za zdaj. :)

Našel sem pa tudi pikico v pacifiku, imenovano Clipperton Island in 700km oddaljeno od... česarkoli, v bistvu.

Pa sem se malo pozanimal in ugotovil, da je otok v bistvu atol, imenovan po piratu John-u Clipperton-u, ki ga je odkril v 18. stoletju. Trenutno je v lasti Francozov.

Otok meri devet kvadratnih kilometrov in na njem domuje 674 kokosovih palm in neznano število kopenskih rakov. :)

Evo, da bo moj blog tudi izobraževalen, sem danes postregel s tole (ne)koristno informacijo :) Me zanima, koliko vas je že slišal za ta otok?

LP,

Gregor

P.S.1: ko bom zadel na lotu, zagotovo najamem čoln in ga grem pogledat... Bi šou kdo zravn? ;)

P.S.2: Če koga zanima več informacij!

P.S.3: Slike so objavljene iz spletne strani wikipedia.org in so last avtorjev izvorne spletne strani!

Ni komentarjev: