25.11.09

Zadišalo je po Božiču...

Če odštejemo napeljevanje lučk po mestu, sem malo prejle doživel prvi božično/zimski stimulans(al kakor se pač temu reče...)! Ob poslušanju nekaterih znanih hitov v filharmonični izvedbi sem si za dodaten užitek privoščil enih par klementin in ko sem pričel z lupljenjem prve, je le-ta poskrbela za pravi mali deja-vu... Ker sem gledal v ekran, nisem bil ravno pozoren na to, kaj delam in njena značilna aroma je prešla do mojih sinusov... Kar naenkrat me je popeljalo v lanski, predlanski, predpredlanski... božični čas. Odlično! Do tega trenutka sem vedno nekako sklepal, da je tisti "božični" vonj v bistvu nekaj v smislu cimeta(navsezadnje se okoli Božiča prodaja ti. božični jogurt s cimetom...). Sedaj vem, da je zame ta vonj, vonj po klementinah. Zakaj? -Verjetno se podzavestno spominjam vseh lepih trenutkov, ki smo jih preživeli doma v času Božiča, na toplem, ob gledanju sezonsko-primernega TV programa ali ob igranju kart in seveda ob lupljenju velikih količin klementin...:) Ah, good times...;) Tisti ki bere te zapise redno, verjetno ve, da sem totalni božični človek. Najlepši čas v letu! In sumim da tudi letos ne bo kaj drugače...:) LP, Gregor

Ni komentarjev: