5.12.09

V pričakovanju Sv. Nikolaja

Danes je sobota. Dan, primeren za učenje, branje, pisanje, programiranje... Ampak kot še vsako soboto do sedaj, sem si tudi danes našel drugo zaposlitev.:) Ker po treh letih kostantnih pritožb na Elektro Celje, te dni KONČNO kopljejo in polagajo nov kabel za naš zaselek in v ponedeljek baje pridejo s kopačem že na naše "ozemlje". Ker se naš ata ni strinjal s predlagano traso, je predlagal svojo in so se strici pri DESu strinjali, tako da bo nova trasa potekala čez naš kvazi sadovnjak. In ker naš ata ni hotel da bi mu "sadovnjak" razrili s težko mašinerijo, se je odločil tistih 12m jarka skopati na roke. Sem omenil 60cm globine? Pa pretežno ilovnato zemljo? Pa vmes malo skalovja? Vedno ima take nore ideje...:S Tako sma danes skupaj poprijela za orodje in vrgla ven za 60cm zemlje. Takole nekako izgleda: mene ni na sliki, ker je nekdo moral slikati... drugače sem bil pa priden:) Pa še k stvari... Jop, jutri je dan svetega Nikolaja ali Miklavža, kakor ga pri nas bolj poznamo. Ker sem po duši materialist, sem ugotovil, da bi mu bilo dobro letos pisati za novo modro vinjeto :) Samo mu nisem;) Razen če tule gor tudi bere in jo bo nabavil sproti, ko se bo ustavil na kavici na katerem izmed bencinskih servisov:) Pisal mu bom izto kot lani... Prosim za eno vrečo suhih marelic! Njami!:) V glavnem, vsem pridnim želim, da bi jim to noč Miklavž prinesel vsaj toliko daril, kot ste si jih zaslužili. Ta porednim pa želim, da se čim bolje skrijejo pred špicparkelni! :) LP, Gregor P.S.: Slika vinjet je vzeta iz www.rtvslo.si

Ni komentarjev: