21.3.10

Ko je lahko dan brez sonca tudi lep...

Dragi blog, naj kar na začetku opišem vremensko situacijo na drugi strani okna: Oblačno z možnostjo padavin? Danes je nedelja, dneva Gospodovega 21. marca 2010. Prvi spomladanski... Dan se je pričel s poležavanjem v postelji, kakor se za nedeljo spodobi, nadaljeval se je z zajtrkom, nato z raziskovanjem različnih "novičarskih" spletnih strani, kar je v bistvu že kar rutina, sledilo je kosilo, sedaj pa sem tu, po dooolgem času spet pišem prispevek na Googlove serverje! Kljub oblačnemu vremenu pa se mi zdi, da je danes nekaj v zraku, nekaj česar ne moreš definirati, tvorno ne obstaja, a vendarle je "tam". Ker sem jaz pač jaz, se v detajle ne bom spuščal, glavno je, da se fino počutim in da mi je lepo. Ali kot pravi Damjan Kurko: Srečen sem, ker sem... :) Kakor koli že, tole moje vsesplošno dobro počutje ima vsekakor korenine iz preteklih dni. Večina jih je materialistične narave, ampak spet, ker sem to jaz...;) Ko sem v sredo prišel domov, sta me čakali dve škatli, na katerih se je ponosno nahajal logotip Texas Instruments. Ker smo s sošolci prijavljeni na njihovo tekmovanje Analog Design Contest, so nam poslali razvojna orodja v vrednosi 350€, reci-piši za neverjetnih - 0€! Texas se nam je tako malenkost odkupil in ga imamo malo rajši, kljub temu, da država producira osebke kot so npr. George Bush...:) Tole je treba vse v pogon spraviti...:) Ta pošiljka je kar fino dvignila moje trenutno razpoloženje, a ni se ustavil le pri temu... Sledilo je sestavljanje ti. stikalnega napajalnika, ki ga bom uporabil pri projektu za en predmet na faksu. In ko je bila v petek popoldne zadeva sestavljena, priklopljena in delujoča, se je moje razpoloženje še dodatno izboljšalo. Male stvari so tiste, ki se jih moramo še posebej veseliti, kajne? Kar vredi homemade izdelek. Kot da to ni bilo zadosti, sem v petek zvečer dobil še obisk in s tem dobro družbo in slastne kremšnite! Njami in njami:) Pa tudi film je bil dober. Vsaj za polovico gledalstva...;) Včeraj sem tako nadaljeval z meritvami in ostalimi štromarskimi opravki... Potem pa sem dobil SMS, ki sem ga nekako podzavestno (ne)strpno pričakoval. Napisan je bil v stilu Gossip Girl in je bil zato še toliko bolj kul! Tako smo se zvečer dobili v Izbi in preživeli nekaj lepih trenutkov, v dobri družbi, ob izbrani pijači in v avditoriju slovenske glasbe. Priceless!:) Nič, ker je tako vetrovno zunaj in sem obsojen na štiri stene, grem kar eno knjigo prebrat... LP, Gregor P.S.: Če se komu lušta fine, fine, fine house glasbe, poslušajte tole: Fashion House Vol 3 New York Edition. Woohoo! :P

Ni komentarjev: