7.6.10

Sprehod po Maribori

Ker je vsako početje boljše kot učenje matematike, sem se danes odločil, da čas prvotno namenjen učenju, pokurim raje za en lep spomladanski sprehod. Predlagan je bil sprehod ob ribnikih in strinjal sem se...

Iz mesta smo krenili proti prvemu (ali pa je bil to zadnji?) ribniku, ki izgleda nekako takole:

Ko pa pobližje pogledaš, pa lahko vidiš race, želve in, kot jih je kolega poimenoval, velike stare zlate ribice:


Od tegale mini-ribnika smo krenili proti "tavečjim", kar je pomenilo sprehod skozi park. Prav lepo je videti mlade in stare zaljubljence, kako na klopcah uživajo v družbi drug drugega. Ker njih nisem slikal, je tule pogled na "piknik-plac" :)


Tale naslednja slika je pa tule, samo zato ker mi je všeč:


Na poti okoli ribnikov pa smo seveda srečali še več želv...


... in racakov, ki so imeli očitno svoj mali men-only klub:


Na poti so tu pa tam ven gledale tudi kakšne gobice. Majhne gobice. V majhnih flaškah pa je strup, pravijo...;)


Na poti nazaj sem pa hitro izkoristil trenutek še za en makro. Spet je tu samo zato, ker mi je všeč:


Kmalu za tem smo bili spet v civilizaciji...


... in odšli smo tja, kamor znamo najbolje - do faksa. Vstopili nismo, smo ostali kar na drugi strani ceste, na zasluženem sladoledu;)



Lepo je biti študent v izpitnem obdobju! Sej se vsi strinjate z mano, kajne?! :)


LP,
Gregor

P.S.: Da bo uradno - sladoled je izjema! ;)

Ni komentarjev: