18.5.10

Avto-moto dopoldne

Danes dopoldne sem imel priložnost in čast peljati limuzino Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro.
Povem vam, to je avto za na avtocesto. Ni važno v kateri prestavi ga imaš, to samo vleče! Daš sredi dokaj hudega klanca v tretjo, vleče brez da bi dodajal plin. Daš še v četrto prestavo, še kar vleče brez da bi dodal plin... Vam rečem, to ni avto, to je tank! :)

Malo za intermezzo - danes sem bil pri zobozdravniku. Sej ne rečem, sej fajn dela in vse... Samo vedno ko ga vidim sem 30eur lažji! :) Zato, moji dragi, izogibajte se zobozdravnikov, če je to le mogoče! Tudi če vas ni tam, bojo še vedno imeli gužvo... ;)

Ko sem se peljal proti domu, pa sem za avto-moto vrhunec dneva na obvoznici srečal še svoj prvi avto, kako drvi v nasprotno smer. Hondica se še vedno sveti, še vedno je spucana, še vedno ima isto registrsko.
Mislim, da sem ji z nakupom naredil eno veliko uslugo. Pred mano jo je namreč imel en mladenič, ki jo je parkiral na -0.5 metra od ograje. Tako da je bila za 0.5 metra krajša...;)
Potem sem jo vozil jaz in sedaj še vedno isti lastnik, kateremu sem jo prodal. In pri obeh je očitno v stalni oskrbi, kakor se za vsak avto spodobi, čeprav te dni vidiš vsegasorte kaj se vozi po cestah... :|

Takole, pa je dopoldne mimo in če bo šlo tako naprej, se bo na dvorišče pripeljal še kak Ferrari;)

LP,
Gregor

P.S.: Eh, trenutno ni nič za dodati...:)

Ni komentarjev: