3.6.10

Španija v malem

Ker sem že lani parkrat rekel, da grem letos enkrat v španijo in ker sem letos že skoraj šel in ker mi nihče, ki je tam bil ne more odsvetovati ogleda, si moram potem takole španijo pričarati kar na domačem terenu.

Ravno danes pri klepetu ob kosilu sem nekako razčlenil svoje tri top ljubezni v življenju - elektronika, ženske in hrana! Ne nujno v tem vrstnem redu!! :)

In ker elektronika nič ne spominja na španijo, Erazmus špank pa v Mariboru ne poznam, sem se za špansko izkušnjo moral obrniti na hrano. ;)

In sem si izglasoval, da se s sošolci oglasimo v Cantante Cafe-ju v centru Maribora, kjer nudijo tipične španske, mehiške in kubanske jedi. Jaz sem poskusil tipično špansko predstavnico - Paello:

Priznam, zadeva je v večji meri sestavljena iz riža, kar se ravno ne sklada z mojimi načeli prehranjevanja, ampak...  bi se lahko navadil! ;)

No, ker pa človek ne more biti žejen ob takih dobrotah, je moral obvezno na mizi biti tudi Cuba Libre:

Za piko na i pa je ob hrani in pijači v ozadju igrala tipična boke-premikajoča latino glasba... Tempting, isn't it?;)

Prava mala Španija. Čimprej pa v tapravo Španijo. Obvezno! :)

LP,
Gregor


P.S.: Počasi se bo res treba začeti obnašati kot študent in lutati po svetu... Kdo je z mano?:D
  

Ni komentarjev: