10.6.10

Sveti Patrik je rešil dan!

Takole je bilo.... Bil je Maribor... Bilo je sonce... Bil je beton... Bila je vročina in posledično huda, huda žeja. 

K sreči nisem bil edini, ki je imel enake simptome. Gospodič Matjaž me je v ravno pravem trenutku namreč povabil na pijačo. Bilo je tako vroče, da sem najprej mislil reči ne, ker se mi ni dalo iti niti iz stanovanja, ampak v  točno tistem trenutku mi je v glavo šinila ideja... 
Za enega hladnega Guinnessa bi se pa splačalo sprehoditi do St. Patrick's Pub-a. Woohoo, ideja je bila takoj sprejeta in čez pet minut sva že sedela ob teh dveh lepotcih:

Pravijo, da voda najbolj odžeja... Hmm... Kakor kdaj! :)


Pa da bo tvoj klik nekaj vreden, naj napišem še nekaj podatkov o Svetemu Patriku. Da bo s klikom pridobljeno tudi nekaj uporabnega znanja:)

Sv. Patrik je bil rojen okoli leta 387 (nihče nima točnega podatka, takrat še niso imeli na voljo orodja Google Calendar), Ko je bil star šestnajst let, je bil ugrabljen in odpeljan na Irsko kot suženj. Pravijo, da mu je bog naročil, naj uide iz ujetništva do obale, kjer ga bo pobrala ladja. Tako je storil in se vrnil v Britanijo, kjer je študiral za duhovnika.
Kasneje ga je Cerkev povabila nazaj na Irsko, kjer je poučeval od Sveti Trojici, za ponazoritev le-te pa je uporabljal vsem znano tri-peresno deteljico... Od tu so irci dobili značilno zeleno barvo in značilen znak.

Simpl zgodba, aneda? No, zgodba ima zagotovo še veliko več vsebine, upam, da sem je predstavil dovolj, da sem spodbudil zanimanje in nadaljno raziskovanje... ;)

LP,
Gregor


P.S.: Čeprav že nekaj časa oglašujem zdrav način življenja, naj se zjasnim - takšni mali grehi so pri meni dobrodošli, tako da če rabite kdaj koga za klepet ob Guinnessu, ne se bati poklicat...:)

Ni komentarjev: