2.4.07

Blue je modro

OK, ker sem v četrtek kupil nov računalnik in ker sem včeraj naložil nove windowse(Vista Business x64, za tiste ki bi vas slučajno zanimalo...) bi človek pričakoval da bo zadeva tekla brez vsakršnih problemov. In ker zato windows-i ne bi bili windows-i, me je danes zjutraj čakalo presenečenje: shrani.si Blue je modro, blue je Windows Potem ko sem to presenečenje povedal kolegu me je spomnil, da jim je to izjavo pod sliko povedal njihov profesor za računalništvo. Potem nekaj že more biti na tem, če je trditev podprta s strani izobražencev dotične stroke :) No, tako na hitro, ko se mi ravno ljubi. Saj zdajle kakšne tri dni bodo prispevki še bolj pogosti, pol pa mi bo tako ali tako zanimanje upadlo. Kot za večino stvari... Tak pač sem :) G

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Jap, slemenškov stavek :D