14.6.07

Pasji dnevi?

Ne vem no, tale pretekli(no, četrti dan že teče...) teden se je vremensko tako odvijal da res ne vem - ali je tole trenutno aprilsko vreme ali že pravo poletno sopara-in-vročina-pritiskata vreme. Zdej, jz upam da se bo sonce obdržalo... --kakšne 4 mesce! Sej ne rečem naj ne dežuje, sploh ne - samo ko že bo, naj bo to ponoči, ko mi študentje pridno spimo :) No, to je bil zdej uvod oz. "neko" besedilo, ki opraviči naslov. Kar sem hotu napisat je, da sem danes šel na vselitev v študentski dom na Gerbičevi 59. Cimra mi ni bilo dano videti, po izgledu sobe bi rekel da ga že tudi ni bilo tam kar kakšne 14dni... Vsaj ničesar, razen monitorja, ni bilo tam. Sem v sobi v 2. štuku, čisto na koncu hodnika desno :) - Če bi šel še mal naprej bi zmanjkal stavbe... :) Soba pa je klasika - dolga je ravno za dve postelji, široka pa za vštric postavit posteljo(ta kratko dimenzijo, se razume!), mizo in stol. Hudiča, se sem pol inventarja že naštel v samem opisu dimenzij... ;) Upajmo na najboljše... G

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Čezdali več nas je na Viču

Anonimni pravi ...

Vsi najboljš so sprejeti na Vič...

Anonimni pravi ...

v ponedeljek so mi poslali obločbo, naj se zglasim na vselitev...

persson pravi ...

Ja, na Viču sem stanoval tudi sam, zato se strinjam z anonimnim.

Gregor tebi pa želim, čim manj alkohola in čim manj potrebnih študentk. :D Welcome to hell. :)