19.6.07

Učilna mrzlica?

Učilna mrzlica - pravkar izmišljena besedna zveza, ki sliči(tole je mende hrvaški izraz... ne vem, sestrič ga pogosto uporablja...) na nakupovalno mrzlico. To pa je po (moji) definiciji čas, ko so vsi usmerjeni samo v nakupovanje. In trenutno so mende vsi usmerjeni v učenje. Vse je tako... Mrtvo :D Kot bi živel v območju somraka. Vsake toliko sicer tu pa tam slišimo kakšen glas, na splošno pa ne duha ne sluha o študentih, študentkah :) Moram se pohvalit, tudi meni se je dogodilo, da se učim. Prav zraven sem se spravil. Upam da bo iz tega dela vsaj nekaj jela. Ugotavljam da snov ni tako težka, samo sproti je treba delat. Zadnjič ko sem bil na predavanju o učenju, tehnikah in metodah... je predavatelj izjavil da na faksu ni več enega dneva pred testom - potrebno je vsaj tri dni pred izpitom. Takrat sem samo bulil vanj. -Pa se mi sedaj zdi da je dedc imel pravzaprav kar prav. Sej je možno. Če si le mal povohal snov prej čez semester... Bit tegale vpisa? Viva la student! :) Gregor

3 komentarji:

persson pravi ...

Tri dni pred izpitom? No ja, bi se dalo komentirati, a se mi ne da tako zgodaj.

Anonimni pravi ...

Tri dni pred izpitom??? To je že maximum pomoje, se da spraviti na manj (razen pri analizi).

Benjamin pravi ...

Ja ja tako je to ko ne veš od česa ti je zadnje čase potiš...ali od težkih izpitov ali od sončka? :)
Komu bi zvalil krivdo?