26.8.07

Garmin, prosim!

Hja, danes me je okoli 11ih klical Bory in mi predlagal da bi šla odkrit kakšno "stransko pot" v Laško... OK, si mislim ajde 3 urce bom pa že reskiral za en izlet. Štartal sem okoli enih, Bory že dobro uro pred mano(bil je na kolesu, jaz ne).


Takle pogled je bil, ko je prvič zmanjkalo ceste...


Naj povem da sem poiskal prav vsako slepo pot, kar se jih je dalo najdit tam pod Mrzlico in Šmohorjem... Po kakih slabih dveh uricah na motorju sem se odločil da se peljem samo še navzdol! In glej ga zlomka, za 5-10min sem bil pri Hochkrautu. Voila! Nasvet: če iščete bližnjico - iščite jo s crossom! :)


Sej pravim opcij je dovolj...

Upam na še več slik, samo da Bory prispe domov... Trenutno je še nedosegljiv, verjetno kje v kaki kotlini, se prebija proti domu. Kot sem že omenil, je na kolesu, jaz pa ne... :)

Kaj vse si ne poštudiramo... Jao, jao... :)


G.

2 komentarja:

persson pravi ...

Očitno je prišel domov, saj smo ga videli!

bory pravi ...

doler nism ti jst kriv da maš zaenkurc gps na motorju....če bi šel z mano na bike bi zihr pršu do laškega....sam kok pa....nebi o tem....:)