30.8.07

Iz samice in nazaj

 Takole, pravkar sem se vrnil iz LJ in sem se odločil teh 5min posvetiti pozdravu svojega bloga.  Kaj mislim s pojmom samica? -V ponedeljek sem ZGODAJ zjutraj ujagal prevoz v LJ, kjer sem se nastanil v svoji novi sobi(ci) na Gerbičevi 59. Spoznal še nisem nikogar, ker sem se od ponedeljka zjutraj pa vse tam do srede popoldan učil za izpit. In to ne kar tako, po eno urco, pa mal za comp, itd. NE! S sabo sem imel samo mobilni telefon in ničesar drugega. To pomeni nič TV, radia, Mp3jev, DivXov, interneta!!  Neverjetno kako smo se ljudje spremenili(ali pa se to samo jaz?). Pred desetimi leti bi bila tale moja par-dnevna-izkušnja vsakomur kot nekakšen počitek, oddih. Sedaj, v danem trenutku, pa izgleda kot nekakšna virtualna samica. Ali sem(smo) res tak odvisnik, da tako zelo pogrešamo oz. potrebujemo to sodobno tehnologijo v vsakdanjiku?! Zase lahko rečem JA, sem odvisnik! Ampak kaj ko po eni strani vso to tehnilogijo rabim tudi za delo, študij, kar pa je po eni strani le izgovor za ure, preživete na internetu in ostalih oslarij, s katerimi trošimo čas.  Kaj sem hotel povedat? -Aha, vse kar nam tile proizvajalci tehnike prodajo te dni je zasnovano prav tako, da je meja med uporabo za delo in uporaba za prosti čas hudo zabrisana in lahko delovnega človeka zlahka zasvoji... S tem ciljam predvsem navezo comp+net... Pa dobro, pustimo zdaj ob strani te kapitalistične zarote itd. V glavnem, če me kdo rabi me dobi na telefon, ker grem (predvidonma v soboto zjutraj) spet nazaj v "samico", se učiti še naprej... Viva la student! Al neki tajga... ;)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Te ne bomo motil:D Ti sam faks zrihti, da boš lahko jeseni brez slabe vesti prisostvoval na žurkah na Gerbičevi in v brlogu.