31.7.08

No Doubt Tribute

Že zadnjič ko sem iskal čisto nekaj peštnajstega, sem naletel na en live performance razpadle(no, upajmo da so na dopustu...) skupine No Doubt. Tedaj sem si pogledal en video o "koncertu presenečenja", ki se je zgodil na koncu koncerta pevke Gwen Stefani, po enih 5ih letih mirovanja skupine... Je pa ta skupina res ena izmed redkih rock skupin, ki jih rad poslušam, ko drugače nek hud ljubitelj rocka nisem. Jop, No Doubt so redki izbranci poleg Lennyja Kravitza, MI2jev in ... Danes pa sem, ko sem delal na šihtu, na radio slišal njihov star, če ne najstarejši, singel Don+t Speak, ki me je kot strela iz jasnega popeljal 10 let nazaj in prinesel s sabo same lepe spomine. Pa še zelo lepa pesem je za povrhu. Kaj vse človeka ne doleti kr takle, mimgrede... Ane? Točno tale je je tista pesem... No, tole je pa tist video od zadnjič, ko je kao "obletnica" po nevem kulkih letih... Aja, da ne pozabim... Je kdo za to, da sestavmo bend? :) Arivederči!

Ni komentarjev: