23.7.08

Prvi pozdrav in prvi zadetek

No, pa se spet po dolgem času malo oglasim tule gor. POZDRAVLJENI VSI SKUPAJ! :) Med odsotnostnjo sem bil malo na morju, kakšne norčije s(m)o zganjali opišem kdaj drugič, drugače pa veselo garam na šihtu, tako da mi ni dougcejt :) Danes sem po dolgem času spet prižgal računalnik in prebral e-mail, ki mi je sporočil, da sem pred dnevi imel svoj prvi zadetek na strani eurobilltracker! Moj 5eur bankovec je pripotoval do mesta Altnagelberg v Avstriji. Čas in dolžina potovanja: 245dni in 290km. Kul, aneda? :) Bom kr pr tem zaključu danes, kdaj drugič kej več povem, ko bom prave volje;) Pa-pa! G

7 komentarjev:

Benjamin pravi ...

Dober tole. Predvsem pametno za tiste, ki se jim je zgodilo, da so jim ukradli denarnico in denar. Pomaga pri izsledovanju storilca.

Black_ICE pravi ...

LOL, morš bit pa res loj, da ukradeš denarnico in greš vpisat vse bankovce:D

Benjamin pravi ...

Nikoli se ne ve, kdo ti lahko izmakne denarnico in kaj mu roji po glavi. Kakšna brihtna glavca kar ne more biti, da se ukvarja s takšnim hobijem.
PS: Če bi bil "brihten" potem bi tovarne ropal in se hvalil s tem po časopisih, kot je v navadi.

persson pravi ...

Jaz imam že 5 zadetkov. :P
Dobr kradem, a ne?

Unknown pravi ...

Grega..5 eur bankovec? Daj rajs kakega za 500 eur:)

Anonimni pravi ...

Tiste mam kr doma v štunfu... ;)

bory pravi ...

Čuj ti, sam sm zadnjič vidu da maš štumf raztrgan, dej prever :D