9.10.08

Glasovnice so preštete...

Pri drugi anketi na temle blogu(prva je bila o smiselnosti le-te...) ste bralci glasovali, kdo vam zagotavlja mobilne storitve, ali če se izrazimo po domače - kdo je vaš operater. Moram povedat, da so rezultati pričakovani, nekaj zagrizenih uporabnikov Mobitela, nekaj mladih ljudi z Orto paketi in nekaj novopečenih uporabnikov Tušmobila. Glede na to, da ima tako Simobil kot Tušmobil pogovore v druga omrežja po 10centov/min, bom verjetno svojo številko selil na Simobil, kjer so pogovori v istem omrežju zastonj... :) Drugače pa moram poročati tudi, da se mi je danes kolcalo ene 12ur nepretrgoma(!), vse do pred nekaj trenutki, ko sem pogooglal, kako odpraviti ti. Hiccup-e. Odkril sem eno zelo zanimivo stran z 71 metodami za prenehanje kolcanja. Mogoče pride komu prav... Aja, jaz sem zadevo rešil s preprostim vdihom in zadržanjem sape za 30s. Voila! :) Toliko zaenkrat, se vidmo in slišmo kasnej... Gregor P.S.: Če koga zanima... A=3 blog je po dolgem času dobil svoj prvi prispevek!

2 komentarja:

Black_ICE pravi ...

Ja, tole z zadrževanjem diha meni vedno pomaga.

Anonimni pravi ...

Meni tudi vedno to pomaga. Mogoče te je pa kdo opravljal, da te je tok cukalo:>

Lp, Nives