4.10.08

Nova, začasna spletna stran

Ker danes še nisem bil ravno 100%, kar se zdravja tiče, sem se odločil ostati v bajti in ker mi je bilo dolgčas, sem popolnoma dobro in lepo spletno stran zamenjal za novo, minimalistično, nepopolno. Malo spremembe ne škodi, saj one prejšnje nisem obnovil že več kot eno leto...
GregorDoler v2.0 Bo vredu?
lp, Gregor P.S.: A gre kdo gledat Death Race v kratkem?

2 komentarja:

bory pravi ...

stari kr tak dalje, še nmal pa te bojo že z mikriča 'Microsofta' poklical :D

sam edino slikco bi že lahk počas menju, se ti ne zdi??'

al pa na blogu razpiš novo objavo kao za novo logo-slikco, da vidm v kakih pozah te majo slikanga... :D

sicer ti pa ne bom zaj tule pamet solil, sej vem da OBVLADAŠ :D

persson pravi ...

Nevem, a sem bil včeraj preveč zaspan al kaj. Prepričan sem, da sem napisal komentar, pa ga sedaj ni. :)

Šokantnih razlik seveda ni, je pa vsaka sprememba na bolje dobrodošla.