4.10.08

Politična...

OK, ob nedavnih volitvah sem se zadržal. Zadržal sem se tudi ob prejšnjih volitvah. U bistvu zelo nerad tule gor o politiki razlagam... Danes bom naredil izjemo. Danes sem dobil novo osebo, ki mi gre hudo hudo, hudo(sem omenil da hudo?) na živce. In zmagovalka je? Izvršna direktorica Trgovinske zbornice Slovenije Mariča Lah! Že dva dni poslušam kako ponosno razlaga, kako poceni so cene hrane pri nas napram ostali evropi. To enostavno ni res! Verjamem, da na papirju vse tako kaže. Ta in ona stvar je lahko kakšen cent cenejša, ampak le toliko, da se ljudem ne splača več čez mejo voziti po nakupih. V treh njenih izjavah sem slišal isto. Hrana je cenejša pri nas kot po ostali Evropi. Zdej pa ne vem, ali ženska misli, da bo s ponavljanjem izjave ljudem oprala možgane, ali si sama sebi ponavlja, da bi lažje verjela, da dejansko dobro opravlja svoje delo... Kaj sem hotel povedati? - Pa tudi če je malenkost cenejša hrana pri nas, je pa standard veliko veliko nižji, posledično plače. Verjamem da njej ni težko iti v trgovino in izkašljat 100+ eurov za 3 člansko družino večkrat na mesec. Če bi imel jaz kaj besede pri tem, bi ji spustil plačo iz kulkerkoliže na fiksnih 400eur(se pravi brez 13, 14, 15, xx plače, ki jo zihr dobi in ša brez dodatkov, ki si jih sama izplačuje...), pa bi videla, kaj se to pravi osnovna plača in NIZKE cene hrane. Bi jo kmal zje*alo... Pol bi pa mogoče mal drugače predstavljala trenutno stanje... Se kdo strinja z mano? Gregor

3 komentarji:

bory pravi ...

jap, se čist srinjam s tabo.

dokler tak vplivni ljudje, ki imajo vodilne vloge v naši državi ne bojo okusili kaj je to umetnost, s tem mislim predvsem na način življenja, ki ga živijo ljudje, ki preživijo cel mesec z borimi 400€ ali celo manj, NE bojo po moje ukrenl nič kej v tej smeri.

mogoče se motim ozirom UPAM da se motim in da se bo v tej smeri, se pravi za SOCIALO države v prihodnosti storilo več, kot samo prazne obljube na predvolilnih shodih, srečanjih, letakih....itd

sicer pa nam tak vedn skos neki obljublajo, naredjo pa nč kej, al pa kao neki malga naredjo, da s tem mečejo ljudem pesek v oči, kao da neki so pa le naredl...bv!!!

aja glede ONE pa tak brezveze zgublat besede, ker druga tak ne zna povedat ko to, da pr nas je hrana še najcenej, sam je pa to s5 vprašanje kok to misl pr nas?
Merkator je naš, se pravi državn, pa je po mojih občutkih najdražji,
beri dalje ala HOFER, LIDL, EURO SPIN...itd pa niso naši, se prav državni, pa so cenej, se vam ne zdi??
Dober če zaj enmal zanemarimo kvaliteto tu, ampak dobiš v njih tut boljše stvari za manj denarja...

In če naredm zaključek, DOMAČI trgovci majo rečmo na pamet zaj 200% maržo, TUJI trgovci pa 50% maržo, se pravi da po temtakem, če je hrana pr nas najcenej, smatram to ko da tuji trgovci z nižjimi cenami delajo ZGUBO sebi v Sloveniji, saj so kot LIDL, HOFER itd po vsej evropi, ki je kao dražja kot slovenija in tam imajo kot trdi logika od ONE 'mi je ušou ime' dražje cene kot v Sloveniji, zakaj se potem sploh širijo tak po sloveniji, če je pa zaslužek zaenku*#

Mogoč si vse narobe razlagam, zato me prosim popravite... :)

persson pravi ...

Gregor, tudi jaz se strinjam s tabo.
Poglejmo čisto naravoslovno ali tehnično na problem: Govoriti samo o eneem parametru (CENA), medtem ko pa vse druge (PLAČE, STANDARD, DAVKI), ki pa seveda povsod niso enaki, zanemariti, je smešno. To lahko dela samo nekdo, ki so mu ali oprali možgane ali pa je tako butast, da sam sebi verjame.

Poleg tega vsega pa mi gre naše jamranje (tudi sam sem kdaj tak, priznam!) zelo na živce. Vozimo se v fajnih avtomobilih, imamo mobitele, doma nam dnevne sobe krasijo plazme, skoraj vsaka bajta ima prenosni računalnik, za pohištvo damo pol preveč ipd. tako dolgo nismo upravičeni do jamranja. To je sedaj seveda bila posplošitev, poznam primer naših sorodnikov, ki imata najnižje možne penzije, pa se preživita in začuda uspe jima našparati nekaj denarja še za kaj več. Če z njima primerjam samo sebe, ugotovim, da sem butast, saj sam tega ne znam ali ne zmorem ali celo nočem. Hotel sem povedati, da je mogoče.

Pa še o Hoferju, Lidlu in Europsinu: To, da je kvaliteta nižja kot v nekaterih nam ljubših prodajalcih, se NE STRINJAM! Tam sem kupil že stvari, ki so mnohgo okusnejše in cenejše, kot pa kje drugje.
Ampak Slovenci smo seveda preponosni, da bi hodili tja. Komaj smo zlezli s krempljev socializma in že po dvajsetih letih , bi želeli biti Švica. OPA, ne bo šlo. Plač še nimamo švicarskih (vsaj večina ne), kupujemo pa lahko drage stvari, za katere verjamemo, da so boljše. :)

Še primer Ariela in Milke in podobnih: Takoj ko je zaadaj miljon jezikov, v katere je prevedeno, takoj najbrž pomeni, da je to slabša roba, za nas balkance. V Lidlu pa je povsod vse enako. samo za primer.
Naprej pa kdaj rugič.

Anonimni pravi ...

Pred slabim tednom sem se s sestrično iz Nemčije pogovarjala o njihovih cenah. Cene so tam dejansko res dosti višje, npr. kino 8€, ženska za svojo pričesko pri frizerju le redko plače pod 100€ (barvanje), pa tudi hrana je dražja, vendar so plače temu primerljive, npr. neto plača osebe, ki ima šolo, ki se lahko primerja z našim dvoletnim faksom je 1800€. Se pa redko kdo zaveda, da smo mi ena zelo redkih držav, ki imamo malico plačano in čas, ko malicamo. Pa tudi prevoz do delovnega mesta v velikih državah ni plačan.

Lp, Nives