25.1.09

Izumiranje blogov

Dragi blog... Po dooolgem času sem se spet spravil k sebi, da malo zapolnim praznino in spremenim zastarel izgled bloga s kakšno novo objavo. Kaj sem hotel povedati z naslovom? Hja, naj opišem kako sem blogal pred nekaj meseci. Prižgal comp, šel na net, na svoj blog, in poklikal vse tiste, do katerih najdete povezave na desni strani. In povsod sem našel kaj zanimivega za branje. Kar mi je dalo zanosa, da sem tudi sam kaj spisal in objavil. Potem sem bil zdajle en mesec brez račualnika, tako da nisem bil kdovekaj aktiven medmrežni g33k. Ta vikend sem končno spet na računalniku, spet grem na net, spet poklikam vse na desni... In ugotovim, da je na blogosceni pravo mrtvilo. A=3jevcem se ne da več objavljat, B-a-M vsake toliko vseka kak prispevek, Benjamin za razliko od vseh ostalih še vedno aktivno objavlja svoje mojstrovine(pohvalno!), Persson se je čist preselil na drugega ponudnika(več o tem kasneje), Sesalca nista objavljala že več kot leto in pol... Edino Irena in Iztok sta še vedno aktivna, ker verjetno nočeta razočarati stotine svojih bralcev... :) No, glede tistega drugega ponudnika... V mislih imam resničnega povzročitelja ohromitve blogov in MSNja... Svetovno znani Facebook. FB na kratko. No, ker so me pač že dooolgo časa vabili, naj se pridružim tej skupnosti, sem se ta vikend tudi sam registriral in glej ga zlomka, zadeva je precej addictive. Kar v bistvu ni dobro. Ker pa je stvar šele pred kratkim prišla v Slovenijo, jo še vedno vsi ful uporabljajo in ti tako omogočajo, da točno vidiš, kaj kdo dela, kje se potepajo, gledaš slike, kje so bili... Potem je tu seveda še AI, ki ti ponuja osebe, ki bi jih morda lahko poznal. In potem najdeš gor tudi ljudi, ki jih nisi videl že... 15let. U glavnem, dragi blog, jz se bom še naprej trudil in te obveščal o aktualnih stvareh, čeprav ima tudi FB svoj blog, ampak ne, kar sem začel, bom tudi končal. Slabo sem se izrazil. Takole bo bolš: Če sem tukaj začel blogat, bom pač ostal zvest Bloggerju... :) No dobro, to je bilo to, kar se tiče moje interpretacije stanja na blog sceni, mogoče napišem še malo, kaj se dogaja pri meni? Kot jih večina ve, so te dni zimske razprodaje in letos je v bisvu prvič, da sem se jih aktivno udeležil samo zaradi nizkih cen. Prej sem vedno šel po nakupih le, ko sem res kaj potreboval in nikol takole, za vnaprej... No, letos sem si privoščil nekaj borderske opreme. U bistvu samo hlače, rokavice in čelado. Bundo sem imel že od prej, tako da zdaj rabim le še gugle(očala) in ščitnik hrbtenice. Ko bo pa še to, se bom pa začel še bolj razmetavat po smučišču, kot se zdaj :) Pravzaprav sem ravno včeraj delal salte in premete po Golteh. Bilo je odlično! 5ur samo gor pa dol po snegu... Hardcore začetnik, ni kaj. :) Drugače pa je trenutno izpitno obdobje in moram priznat, da mi ni hudega. Zaenkrat. Treba bo še kaj ponoviti ali se naučiti, to je sto procentno, ampak sekirajmo se to takrat ko bo čas za to, ane? Vsem sotrpinom seveda želim čimboljši izplen ocen v tem semestru! Zaenkrat bi blo to vse od mene... LP, Gregor
P.S.: Čisto mimogrede dodajam še en slikco od včeri zjutraj, slikano na Golteh:

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ja grega, Bamu padajo prispevki kot po stopničah, če pogledaš arhiv. Nism ponosn na to, no mogoče pa sm rabu tole "klofuto", da si spet uzamem čas in napišem kaj. Zadeva je kul, sam problem pri meni je ker vse kar se lotim, nardim po najboljših močeh, in to traja. Je pa res, da je tu se ta fb, ki te posrka v svojo udobno "brezvezno početje", če se strinjaš ali pa ne. Mah sej govorimo kak je slab pa vse, vseen ga pa mamo. (khmmm, hipocrate!:))
P.s. Pazi se aplikacij, ki jih omogoča, ker poznam polno ljudi ko jih uporabljajo ful in še svoje kolege zaspipavajo z vabili. (anojing!) No mene je zasvojila samo Owned. To sem si dovolil:), ostalo pa ignore!!! :)
Lp

Unknown pravi ...

Evo, tocno ta besedna zveza - brezvezno pocetje:) Tocno tako! Je*ela, se na mail ne grem tolkrat na dan, k na ta bedn FB:s res grozica:(

Benjamin pravi ...

Hvala lepa