11.1.09

Renesánsa

Beseda renesansa izvira iz francoščine in se prevaja kot »ponovno rojstvo«. Se mi zdi primeren naslov za PRVO objavo v letu 2009. Čeprav sem nekaterim že parkrat zagotovil v stilu - danes bom pa napisal nekaj novega - mi do danes še ni uspelo dokopati se do računalnika in si vzeti te pol urce za en dostojen pozdrav vsem virtualcem tukaj gor. No, še enkrat vsem: SREČNO in ZDRAVO 2009! No, to sem opravil... (če pa si dobra bejba, pa me vidiš kje v živo, pa me spomni, da se še polubčkama ;)) Zakaj renesansa? Enostavno zato, ker sem se naveličal starega sebe in sem si za letos postavil cilj, da začnem res živeti življenje, ne pa samo "mešati luft" kot smo to delali do zdaj. Še posebej se želim premakniti iz te "mrtve točke", ko pogledam malo nazaj na preteklo leto ali leto prej in razmislim, ali sem sploh naredil kaj omembe vrednega? No, nekaj reči se sicer najde, ampak to pustim mogoče za naslednji prispevek... Danes je bistvo tegale teksta prihodnjost in ne preteklost. Ker se lahko takole iz prve pohvalim le z dejstvom, da sem si v preteklih treh letih, dvakrat na silvestrovo dal ti. novoletno zaobljubo, ki sem jo, z veseljem poročam, obakrat v celoti izpolnil, sem se letos odločil, da to "tradicijo" vzamem malo bolj resno in v večjem obsegu. Tako sem na starega leta malo razmišljal, kaj vse si želim, da mi prihodnjem letu, letu 2009, uspe opraviti. In ciljev ni bilo malo. Vendar sem se na koncu odločil, da ker je 12 mesecev v letu, simbolično skrajšam seznam na 12 točk, ki jih bom danes tule gor napisal(pa ne zato, da mi boste lahko drugo leto spodnašali, kaj vse mi ni uspelo, ampak tako... za sebe, da imam nekje zadevo zapisano in da bom lahko recimo sredi leta šel na blog in pregladal, kaj vse lahko že črtam iz seznama...): 1. Naučiti se španščine/francoščine (nisem se še odločil katerega, enega izmed teh dveh v glavnem...) 2. Vpisati se v plesni tečaj(swinga ali salse. mogoče oboje. kakor bo pač časovno dopuščalo...) 3. Shujšati (ker sem težek del že opravil, je letos moj cilj samo "pretvarjanje" maščobe v mišice, ker se toliko bolje počutim, ko me je tistih par kg manj...) 4. Ukvarjati se s tekom (edini šport(poleg biljarda seveda!) ki mi je všeč in za katerega si v preteklosti skoraj nikoli nisem vzel časa) 5. Naučiti se kitaro igrat (v upanju, da mi je še ostalo nekaj muzikalnosti iz dnevov glasbene šole, sem se odločil za en instrument. Frajtonerce pač nimam, zato pride v poštev kitara:)) 6. Kupiti si mobitel (že dve leti sem sedaj v predpotopni dobi, kar se tega tiče, zato sedaj čakam da pride kak res hud mobitel k nam v prodajo. seveda po principu, večje je boljše;)) 7. Kupiti si avto (iz očitnih razlogov - ker tale moj pežo ne bo več dolgo zdržal... Osebna opazka: nikoli več takega majhnega avta!) 8. Registrirati Kadetta (dogodek, ki ga čakam že več kot eno leto. nekaj je še za porihtat, ampak mislim da bi se spomladi že znal zapeljati po slovenjskih cestah...) 9. Dvignat povprečje na VSAJ 8.5 (obvezno. učiti se, učiti se in še enkrat učiti se.) 10. Prebrati vsaj 4 knjige (ne bo problem. eno sem že, pa je šele pol januarja mimo.) 11. Narediti izpit za prikolico (ker je to edino, kar mi bo poleg izpita za avto in motor še prišlo prav. za avtobus pa res ne bom šel delat...) 12. Narediti izpit za voditelja čolna (ker mi je to enostavno najboljši občutek. eni dirkajo po cestah, drugi skačejo s padali, jaz pa se rad vozim po vodi...) Evo, to je to. Sedaj imam zapisano, da slučajno ne pozabim. Že zadnjič, 6dni po novem letu sem iz glave vedel samo za ene 4 točke... :) Če ima kdo kakšne predloge, kako čimlažje opraviti s katero izmed točk - komentarji so dobrodošli;) LP, Gregor P.S.: Imejte se radi... :)

3 komentarji:

Unknown pravi ...

hja, js sm obupala nad takelimi.. ker ponavad me na konc leta to spomne na ponovne neuspehe, tak da.. brezveze. Ti pa kr veselo=) drgac sm pa tud js mela dieto zej 2tedna..in kar mi je ratal zgubit na dieti je.. dva tedna! good luck:P

Unknown pravi ...

jah Gregči deveto točko bo pa težk izpolnit vsaj kak zaenkrat kaže.

Anonimni pravi ...

Jop, bo kr kriza... mogoč drug semester :)