27.7.09

1, 2, 3, zagon!

Uf, pa je res že čas, da zopet zaženem tale svoj spletni-dnevnik-dogodkov-in-misli-in-navdihov... Sej niti ne vem, kje bi začel... Veliko se je zgodilo, veliko se NI zgodilo, nekaj je novega, nekaj pa še starega. Mogoče začnem pri svojih novoletnih zaobljubah. Sedaj, ko je pol leta že dodobra mimo bi kazalo malce preleteti tale moj to-do-list. Najprej tisto, kar letos enostavno ne bo možno izvesti: -Dvignati povprečje iz 8.0 na 8.5. Na žalost sem obstal na 8.26, tako da smatram cilj 50% izpolnjen! :D -Registrirati Kadetta. Hmm... Enostavno ni časa, denarja in *khm*veselja*khm*. Ugotavljam da je bila to ena sama izguba živcev, denarja, časa, letanja sem in tja po dele, itd. Ga prodam za toliko, kolikor sem vložil vanj. Če ve kdo za kupca, naj se mi javi;) -Opraviti izpit za prikolico. Tole tud letos ne bo šlo skozi. Sem se pa pozanimal in bom predvidoma drugo leto šel delat kar izpit za tovornjaka, ker je le cca 100eur dražji in mogoče pride kdaj prav. Tako, kaj pa sem letos dejansko opravil iz seznama? -Kupiti avto. To sem opravil. Čeprav trenutno že čaka na kozmetične popravke, ker mi originalen izgled ni všeč in če sem čisto iskren, ker sem ga prislonil na eno betonsko gmoto ;) Hmm. In to je to?! Vau, pa sem upal, da bo bolj obširna tale rubrika "Opravljeno"... Ampak nič ni izgubljenega! Še vedno se imam namen naučiti osnove francoščine. Še vedno se nameravam vpisati v plesni tečaj. Še vedno si želim izklesano telo:D. Še vedno je čas za ukvarjanje s tekom! Prva prioriteta pa je seveda učenje kitare! Brez dvoma! Mobitel bo treba menjat v kratkem... Od 4ih knjig sem prebral ŽE dve:P. Izpit za voditelja čolna se pa tako ali tako dela septembra;) Tako da te zaobljube tečejo po planu, sicer bolj na pol, ampak tečejo! Vse kar rabim je malo vzpodbude od prijateljev in znancev... [Namig!;)] Toliko za prvič po dolgem času, da pri stricu Googlu malo pobrišejo prah iz mojega bloga... Mogoče bi se splačalo pokomentirati še trenutno dogajanje. Zunaj vročina. Starši na dopustu. Dečva na dopustu. Prijatli vsi delajo. Doma pa posledično... dolgčas!!! Komaj čakam da začnem malo migati(beri: počitniško delo).

LP, Gregor P.S.: opomnik sebi - naslednjič opiši kaj se je kaj zgodilo v teh mesecih blogarske odsotnosti... Marsikaj zanimivega je za opisat;)

4 komentarji:

Black_ICE pravi ...

Ja končno si neki napisu...sm že mislu, da si umru :)

Benjamin pravi ...

Pa kje si bil toliko časa, kaj preko Linuksa ne gre na blog :)

Gregor Doler pravi ...

O ne ne, ravno nasprotno. Prav v Oknih se mi ni nč dalo... Zdej sm pa na novo inst Ubuntu in je vse... krasno :)

Anonimni pravi ...

I would like to exchange links with your site gdoler.blogspot.com
Is this possible?