30.7.09

Danes so mi dvakrat rekli starina

Danes je bil zopet en izmed tistih redkih dni, ko se zjutraj zbudim še pred budilko, naspan, poln energije in elana. Ko lahko takoj vstanem, brez poležavanja in skrivanja pod odejo. -Že to je praznik sam po sebi. In potem je tu še rojstni dan... ;) Hja, tak je to... Spet sem eno leto starejši(vsaj tako mi pravi tale moj EMŠO) in če jaz ne bi bil jaz, bi verjetno najprej pomislil, kako ga bomo danes zapili in podobno... Ampak ker sem jaz še vedno le jaz, sem po zajtrku, ko sta mi naša dva voščila, začel brainstorming glede preteklega leta. Kaj vse se je spremenilo, kaj je novega, ali sem kaj napredoval od 30.07.2008? Pa sem ugotovil, da imam od takrat v indeksu vpisanih 10 ocen več, kar je super fino fajn. Če citiram Facebook, potem sem letos "v razmerju", kar bi lani bila popolna laž.:) Spoznal sem nekaj zelo zelo zanimivih ljudi in z njimi celo ostal v stikih. Juhej! Naučil(no, malo pretiravam...) sem se obvladovati bord! Tako... za silo!:) Pa še kaj bi se našlo, česar se zaradi pozne ure ne spomnem... ;) Obžalujem pa, da ni bilo nobenih "dodatnih akademskih dosežkov", kot naprimer kakšna raziskovalna naloga, ipd. saj mi je "raziskovanje" všeč že iz osnovne šole. Sploh zdaj, ko smo na faksu že usmerjeni v željeno vejo elektrotehnike in bi bilo področje raziskovanja dejansko oboje - zanimivo in koristno. Ampak zaradi pogruntavščine, imenovane "bolonjski sistem" nam včasih zmanjka časa tudi za dihat... Mogoče malo obžalujem tudi, da se nisem že letos prijavil na Erasmus izmenjavo. Bi znalo biti zanimivo. Pa dobro, bomo pač šli letos samo na obisk tistim, ki so se dejansko prijavili(sej vema o kom je govora, ane Veronika?). Pa dobro, dovolj tipkanja za danes. Dan je bil super. Vstal prerojen, čez dan večinoma počival in delal kar mi je pasalo, popoldne vrgel nekaj na žar, s sosedi smo eno rekli in dneva je konec. Seveda pa se zahvaljujem vsem, ki ste mi čez dan pošiljali lepe želje, lepe verze in božanske scenarije, kako naj življenje teče v prihodnje! :) Gregor

Ni komentarjev: