12.11.09

Otvorili smo sezono 09/10

Jup, mislim da smo v torek uradno otvorili sezono zimskih zabav. In kje, če ne na Štuku! :) Začelo se je tako, da so k nam v MB prispeli ta-naj-tabolj-zagreti ljubljanski študentje, nato smo malo nazdravili s kozarčkom rujnega... Sledil je izlet po Gosposvetski vse do Štuka, kjer smo, po dolgotrajnem čakanju v vrsti za karte, prišli direktno na začetek koncerta legendarne skupine MI2!!! Jaz sem sicer bil samo nekaj časa, ampak ostali so prišli nazaj v stanovanje šele ob treh zjutraj. Tako da s(m)o definitivno otvorili sezono! Pa še na mnoge fešte, moji dragi soštudentje... ;) Nekaj utrinkov: Posnetek iz tretje vrste Posnetek iz druge vrste SAMO DA JE PETEK... oujeah! :D Moram rečt, da je bilo prav fino slišat, kako ljudje znajo 6minut in pol dolgo "Odo Gudeki" na pamet. Še bolj fino pa je bilo v živo slišat njihov nov komad "Samo da je petek". Ne morem si ga izbiti iz glave... Mi je všeč... ;) LP, Gregor P.S.: Slike so iz Bedkotovega ixusa, tako da je lastnik fotoggrafij on, avtor pa jaz! Da umaknemo birokracijo iz poti... :)

Ni komentarjev: