15.11.09

Spet ena huda stava

Včeraj me pokliče Borut, da bomo urezali en biljard. Ma ajde, si rečem, res ga že dolgo nismo. Djed se pripelje z novim 6-stebernim-marofom (beri: Renault Scenic) in hopla, že smo na poti proti Celju, natančneje proti Planetu, kjer je vsako soboto več avtomobilov. Jaz ne vem, če ob "zimskih" večerih vsi silijo v gostilne, kje so te gruče ljudi poleti? Se skrivajo po kleteh, zidancah, polnočnih piknikih? Sam resno, vsako leto je isto. Kakor je zunaj malo bolj hladno(ponavadi je to sicer decembra...), takrat začnejo gostile res na polno delovati. Pozabi neke "poletne tematske zabave" ali "vroče noči z DJ-em"... Samo da zunaj malo stisne, pa stranke priletijo na toplo kot male bele miške(bele miši, bel golf. - interna fora). U glavnem, kaj sem že hotel? Aja, stava! Pa ne, morm še prej malo obrazložit dogajanje, se strinjaš, ne? :) No, že ko smo iskali parkirni prostor za enoprostorca(!), smo vsi, Borut, Boris in jaz, debelo gledali, kje hudiča lahko Planet skrije toliko ljudi, kolikor je avtomobilov zunaj... Pa dobro, smo ocenili, da jih je tretjina bil še v šopingu. Druga tretjina v kinu, tretja tretjina pa po gostilnah. Ko smo dobili mizo, se je začela igra in s tem porazne poteze, natančne poteze, odlične poteze in le-gen-dar-ne poteze! :) popolna zbranost in kirurška natančnost takole izgleda, če bela krogla poleti iz mize, le milimetre nad objektivom Ob igri pa je seveda tekla beseda o tem in onem, tako da smo dobro"krstili" nov vagon! ;) In ker smo celi čas igrali le za slavo, sem se odločil, da zadnjo partijo malo začinimo. Z majno prijateljsko stavo... Če zmagam jaz, potem ne pijem več alkohola. Spljoh. Bilo je Borut vs Gregor in celo igro sem izgubljal. In ker je bilo omenjeno tudi, da bom lahko potem designated driver, je Borut, presenetljivo v svoji zadnji potezi, črno kroglo poslal v napačno luknjo in zmaga je bila, brez nekega hudega napora, moja! Pa smo vsi srečni, vinski sod pa poln... Ja ja, spet bo luštno. Nobenih muc-muc naslednji dan. Nobenega direktno-iz-Štuka-na-kolokvij. Nobenih izgubljenih možganskih celic več. Vsaj ne zaradi OH-jev.  Se človek vpraša, če je sploh kakšna dobra stran alkoholi? :) Toliko za danes, Gregor P.S.: Sej pri kuhanem vinu v glavnem ves alkohol shlapi, ali? :D

Ni komentarjev: