12.5.10

Bonita pač zna!

Ponavadi tule gor niti ne objavljam raznoraznih kulinaričnih presežkov, razen če so res omembe vredni. Današnji je... Pa ne toliko jed sama, kot pa gostilna!

Danes sem po dolgem času spet jedel "na bon" v pizzeriji Bonita v Žalcu. In moram pohvaliti, da so se od mojega zadnjega obiska zelo popravili (čeprav nikoli niso bili slabi...).
Razšili so tako stalno, kot tudi študentsko ponudbo. Res da nisem preštel, ampak zagotovo imajo na izbiro vsak pet vrst pic več kot včasih, raznorazne nove solate in mehiške jedi, pa še kaj bi se našlo...

Tako sem danes eksperimentalno jedel "Ribiško pico" in rečem lahko samo - bellissima! Naložena kot še nikjer - tuna, sir, dagenj, škamp, olive... mmm:)


Vsekakor priporočam!

LP,
Gregor

P.S.: Čeprav mogoče ni ravno primerno, da jim na netu delam reklamo, ko pa me tri ure po kosilu še vedno boli želodec... No, pa naj jim bo, ker so pač dali preveliko porcijo (pa še četrt sem pustil)... ;)

Ni komentarjev: