11.5.10

Sonce, alergija, piščanec... in starinke!

Danes je... Ma nej gre nekam... Še do pred pol ure me je hudo držalo, da bi napisal kak nov svež prispevek, poln koristnih informacij in humorja. In pravkar sem dobil "pisateljsko blokado", oz. kakor se tej stvari pač reče...:)

Spet bo trajalo eno uro da napišem, kar sem se namenil in bi še pred pol ure imel natipkano v petih minutah!:)

Danes je tak dan, ko enostavno veš, da bo totalno neproduktiven še preden se zjutraj vstaneš iz tople postelje. Ko je že zajtrk težko pojesti in je treba takoj zatem malo poležati in si spočiti... Ampak hej! Kdo sem jaz, da bi se upiral?:)

Tako sem se danes odločil, da si vzamem day-off in si malo odpočijem. Dan se je pričel s svežimi pomarančami in domačimi piškotki. Superca.
Potem sem dopoldne malo užival v soncu, v postelji in v televiziji. Od tu sonce v naslovu. Čeprav je šel danes za oblake veliko prehitro, naj mu bo... bo pa jutri cel spočit in svetil še bolj kot ponavadi:)

Ker je bilo dopoldne tako izčrpajoče, sem se z veseljem odzval vabilu na kosilo. Danes je, kljub moji alergiji na eno izmed njihovih številčnih začimb, padla kitajska. Od tu v naslovu piščanec. Hrustljav piščanec z zelenjavo. Priporočam:)

Popoldne pa mineva v družbi starink. Sem se odločil, da si izmislim svojo besedo za oldies komade. :D Vem, ni ravno posrečena beseda, sam te je pa vseeno zanimalo kaj pomeni, ane?;)
No, poleg vseh oldijev pa je danes tudi torek, kar pomeni da popoldne mineva veliko hitreje, saj je potrebno pogledati veliko nadaljevank kot npr. House, Big Bang Theory, in še nekaj drugih:)



Lep post-sončen pozdrav,
Gregor

P.S.1: Če kdo najde mojo ustvarjalno žilico, naj mi sporoči, kje sem jo izgubil...;)

P.S.2: Aja, alergija v naslovu pa je tam zaradi prekpresnete alergije na cvetni prah. Komaj čakam poletje! Komaj. Komaj... Komaj še živim s temi oteklimi sinusi in kosinusi...:)

Ni komentarjev: