4.5.10

Spet ena izjava leta

Jop, sem sklenil, da je po dolgi interni uporabi izjava primerna za objavo:
"Če nimaš ne crkne!"

Baje se ta moto nanaša na vse plati življenja, vse od lastninjenja modernega avtomobila pa do imetja punce. :)

Jaz temu pravim enostavno dober obrambni mehanizem, ki opravičuje neuspehe, strahove, psihološke pojme takšne in drugačne... ;)


OK, priznam, verjetno se nekomu izven našega družbenega kroga tale izjava ne zdi nič posebnega, ampak morate jo slišati iz ust avtorja. Funny 5H1T! :)


Meni osebno je kot nek obstranski življenjski moto všeč tale:
"Če ne probaš, ne veš..."

Je veliko bolj optimističen, motivirajoč in obzorja-odpirajoč. ;)


To je to za danes,
Gregor

P.S.: Avtorja nisem objavil javno, za smeh v živo pa me kontaktirajte, vam dam kontakt! :P

1 komentar:

Anonimni pravi ...

hm...dober obrambni mehanizm ja:) Poslužujemo se ga verjetno zato da se nam nebi kej "grdga" zgodil.
Ne pa pozabit da če ne tvegamo se nam pa tut nč lepga ne more zgodit a ne? :D
Ampak samo moje skromno mnenje:)
LP